uz
Feedback
lTextsl 🌵

lTextsl 🌵

Kanalga Telegram’da o‘tish

Wlc To chnl! . . اینجا من برات می‌نویسم..

Ko'proq ko'rsatish
6 733
Obunachilar
-624 soatlar
-607 kunlar
-37130 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+9
0 kanalda
May '26
+9
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+4
0 kanalda
Get PRO
Mart '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+591
6 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+358
9 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+1 456
11 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+2 097
20 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+34
113 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+765
157 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+858
157 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+521
188 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+317
114 kanalda
Get PRO
May '25
+96
151 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+569
176 kanalda
Get PRO
Mart '25
+2 249
172 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+1 024
192 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+5 746
30 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+646
8 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+704
7 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun+1
23 Iyun0
22 Iyun0
21 Iyun0
20 Iyun0
19 Iyun+1
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun0
15 Iyun+1
14 Iyun+1
13 Iyun0
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun+1
09 Iyun0
08 Iyun+1
07 Iyun0
06 Iyun+1
05 Iyun+1
04 Iyun0
03 Iyun0
02 Iyun+1
01 Iyun0
Kanal postlari
ری‌اکشنا کمه :(

2
پسری که تورو بخواد این شکلیه : بعضی دخترا فکر میکنن پسری که هیچی نمیگه خیلی جذابه... ولی واقعیت اینه پسر وقتی واقعا میخوادت دیگه ساکت نمی‌مونه! بهت میگه چی برات خوبه چی بده ( نه اینکه دختر خودش بلد نباشه ) کلی میگم حواسش بهت هست. گاهی با نصیحت هاش خستت میکنه ولی پشت همه‌ش یه چیزه؛ میخواد تو رو برای خودش نگه داره، نه برای چند روز بلکه برای همیشه. نمیگم محدود کنه دختر رو! پسر پشتیبان و کسی میشه که واقعا میخواد تو پیشرفت کنی و همیشه کمکت میکنه توی این راه و تکیه گاه و رفیق محکمی برات میشه و می‌مونه 🤝 هیچکس به اندازه‌ی پسری که میخواد تو رو به همسرش تبدیل کنه و عاشقته، حواسش بهت نیست و این غیر قابل انکاره :) @ltextsl
457
3
همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...
همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...
804
4
I'm a man, i'll be fine.
728
5
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1 579
6
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1
7
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1
8
من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl
من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl
1 576
9
اصالت، یعنی شما شرایط انجام هرکاری را دارید! اما شخصیت شما اجازه نمیدهد که تن به هر کاری بدهید... آدم با شرافت چارچوب داره عزیز من :) @ltextsl
1 641
10
Shahin-Rastin-Be-Khatere-Khodet-320.mp3
1 619
11
حرفم میدونی چیه؟ من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما! من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl
1 648
12
من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl
1
13
سخت نگیر :) @ltextsl
سخت نگیر :) @ltextsl
1 783
14
ری‌اکشناتون کم شده :(
94
15
تو نیای، منم نمیرم هرکیو بخوای آنفالو می‌کنم با دشمنت، دشمنم چیزیو نخوای، منم نمیخوام دردت، دردِ منه خندت، منو هم میخندونه به تو بزنم انگار به خودم زدم چون من و تو، توی یک تیمیم :) ♥️ @ltextsl
1 720
16
تظاهر به چیزی که نیستی خیلی کالری میسوزونه تو مرامِ من نیست هیچوقت 🤝
2 016
17
- پدر چرا هرگز منو به کلیسا نبردی؟ + برای اینکه میخواستم یاد بگیری تو سختی ها روپاهات بایستی نه رو زانوهات...
1 938
18
میدونی... هیچ گونه عدالتی در جهان وجود نداره و خیالِ عدالت چیزی جز یک توهم سرخوشانه نیست، جهان در ذات خود هیچ درکی از عدالت نداره و به نظر می‌رسه در قوانین پیدایش، میان جان یک انسان و برگ یک درخت هیچ تفاوت و اهمیتی وجود ندارد. در میان دو تکه سنگ، شقایقی زیبا می روید و در چشم انسان صحنه ای عاطفی و دلنشین شکل می گیرد، اما درست زیر سایه ی همان گل حشره ای به فجیع ترین شکل ممکن در دهان موجودی بزرگتر از خود جویده می‌شود، این تمام جهان است؛ سرزمینِ شیطان! 😀 @ltextsl
1 938
19
ترکیب برنده؟ دخترِ باجنبه، با وفا، عاشق و با درک و خوش ذوق پسرِ کاری، مهربون، عاشق و حمايتگر و شجاع @ltextsl
1 860
20
چشمات :) ♥️ @ltextsl
چشمات :) ♥️ @ltextsl
1 909