ru
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Открыть в Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Больше
1 192
Подписчики
-2024 часа
-27 дней
+2330 день
Архив постов
یه نکته دیگه، دوستانی که میگید فلانی فیک زده حتی اونی که فیک زده هم تلاش کرده حداقل اسمشو برای چالش داده و همون رای فیک هم هزینه داره از رای فیک به هیچ عنوان حمایت نمیکنم چون به ضرر چنله، ولی کوچیکترین تلاشی برای ورودی به تیم از دید ما نادیده گرفته نمیشه

حاشیه از نظر شما چیه؟فقط به دلیل این که شاید چند نفر از سر دشمنی اسمشونو داخل کلاغا میارن؟که خیلی از انون ها واقعا پایه و اساسی ندارن خود من هم با رهام هم اکیرا و هم ماهک برخورد داشتم داخل اوترا اما رفتارشون بسسار صمیمانه و برازنده بوده شما ام اگه شک دارید حتما داخل اوترا با ادمین ها هم صحبت شید تا ویسپر بازی با نسبتاتون و کنایه زدن به بقیه این افراد برای چالش زحمت کشیدن و حتی پول خرج کردن اجرای هر سه نفر اون ها ام من چک کردم به نحوی جذاب بوده و واقعا کارشون حتی از خیلی از ادمینای تازه وارد دیگه بهتره پس لطفا با نظراتی که از سر دشمنی میدید انگیزه ادمین هارو نگیرید🙏🏻

به هر حال زوم کردنتون رو این موضوع نتیجه ای نداره تا زمانی که شخصی به قضیه نگاه میکنید ترجیحا نظرتون رو نفرستید

چیزی که عجیبه اینه

تصورت از بقیه با حرفایی که پشت سرشونه به وجود میاد؟

منظورت از بیننده ها چه افرادین؟ افراد اکیپی که با اون شخص مشکل دارن؟ قطعا نمیتونی بگی کل بیننده ها مشکل شخصی دارن با یک نفر

https://t.me/ELDEITY/238 قصد تکذیب ندارم ولی وقتی یه ادمین داره اجرا میکنه بیننده ها تصور خوبی از اون شخص نداشته باشن یه جور عجیبه

اگه با وجود اینکه کسی یکبار بن شده باز اجازه برگشت بهش داده میشه قطعا فعالیتش انقدر به چشم اومده از دید ما که بازهم فرصت بهش داده شده

دقیقا کاربرد چالش واسه همین موضوعیه که میگی، شما شاید در جریان نباشی اما تو چالش من به کسایی که ووت زیادی ندارن هم فرصت ادمینی دادم

مطمئن باش ادمینی که بخششو خراب کنه یا نتونه به بهترین نحو اجراش کنه نمیتونه مدت زیادی نگهش داره

ببخشید اما منظور یچیزه دیگه ایه اخه چرا ادمینایی که از تیم بن میشن دوباره میان این خودش حق دیگری رو میخوره کاش انتقاد پذیر باشید، ما بیننده هستیم نظرات ما هم امیدوارم مهم باشه

بخشای ویتو واقعا جذاب و سرگرم کنندست

های نکن منو این وسط

موافقم

نه من فقط باید ارشد صداش کنم

مرسی. خوشحالم که برات جذابه و وقت میذاری که بخونی. قطعا الان بچه های تیمم که همه با حوصله و عشق دارن پستاشونو میذارن کلی انرژی گرفتن ازت.

وول نخور اون تو، جیب شلواره به هر حال زیاد جالب نمیشه مدام تکون بخوری

عجب جیب نرم و گرمی دارید ارشد ! از دست بلاهای طبیعی ( آکسن) در امانم ❤️‍🔥

سلام و وقت بخیر من یکی از تماشگرای قدیمی برنامه‌های شما هستم اخیرا یه ناحقیی درمورد ادمین‌تون ویتو در برنامه‌ی جذاب کلاغ‌ها شده بود خواستم نظر کلی خودم رو ارائه بدم 🫶🏻 در میستری ما همراه ویتو به دل شایعات میریم، سراغ افراد ناشناس یا مطرح کی‌بی‌سی می‌ریم و از پشت پرده‌ی شایعات پرده‌برداری می‌کنیم؛ جایی که “یک کلاغ و چل کلاغ” رنگ می‌بازه و حقیقت خودش رو نشون میده. توی رنکینگ حقایق اکیپ‌ها زیر ذره‌بین قرار می‌گیره و در نهایت با رأی بیننده ها، سه اکیپ برتر ماه معرفی می‌شن. همچنین در دیس گاید، ویتو به سراغ ممبرهای سابق میره تا واقعیت‌های پشت ترک کردن اکیپ‌ها، نقاط ضعف و قدرتشون، و خیلی ناگفته‌های جالب رو با ما به اشتراک بذاره. در کل خواستم بگم اگه بخش خاصی وجود داره قطعا فقط این 3 تا بخش توی کی‌بی‌سی هستن اینکه ادمین بگه رای اکت بدید کامنت بزارید صرفا فانه و دوست داره بخش هاش مثل هر ادمین دیگه ای دیده بشه! خلاصه که هر سه بخش با خلاقیت و مدیریت عالی که ویتو داره، هم سرگرم‌کننده‌ست و هم روشنگر. 🙌 در پایان از تیم خوبتون تشکر می‌کنم 🌹

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸 - Статистика и аналитика Telegram-канала @eldeity