𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸
Ir al canal en Telegram
1 192
Suscriptores
-2024 horas
-27 días
+2330 días
Archivo de publicaciones
1 193
یه نکته دیگه، دوستانی که میگید فلانی فیک زده حتی اونی که فیک زده هم تلاش کرده حداقل اسمشو برای چالش داده و همون رای فیک هم هزینه داره
از رای فیک به هیچ عنوان حمایت نمیکنم چون به ضرر چنله، ولی کوچیکترین تلاشی برای ورودی به تیم از دید ما نادیده گرفته نمیشه
1 193
حاشیه از نظر شما چیه؟فقط به دلیل این که شاید چند نفر از سر دشمنی اسمشونو داخل کلاغا میارن؟که خیلی از انون ها واقعا پایه و اساسی ندارن خود من هم با رهام هم اکیرا و هم ماهک برخورد داشتم داخل اوترا اما رفتارشون بسسار صمیمانه و برازنده بوده شما ام اگه شک دارید حتما داخل اوترا با ادمین ها هم صحبت شید تا ویسپر بازی با نسبتاتون و کنایه زدن به بقیه
این افراد برای چالش زحمت کشیدن و حتی پول خرج کردن اجرای هر سه نفر اون ها ام من چک کردم به نحوی جذاب بوده و واقعا کارشون حتی از خیلی از ادمینای تازه وارد دیگه بهتره پس لطفا با نظراتی که از سر دشمنی میدید انگیزه ادمین هارو نگیرید🙏🏻
1 193
به هر حال زوم کردنتون رو این موضوع نتیجه ای نداره تا زمانی که شخصی به قضیه نگاه میکنید ترجیحا نظرتون رو نفرستید
1 193
منظورت از بیننده ها چه افرادین؟ افراد اکیپی که با اون شخص مشکل دارن؟ قطعا نمیتونی بگی کل بیننده ها مشکل شخصی دارن با یک نفر
1 193
https://t.me/ELDEITY/238
قصد تکذیب ندارم ولی وقتی یه ادمین داره اجرا میکنه بیننده ها تصور خوبی از اون شخص نداشته باشن یه جور عجیبه
1 193
اگه با وجود اینکه کسی یکبار بن شده باز اجازه برگشت بهش داده میشه قطعا فعالیتش انقدر به چشم اومده از دید ما که بازهم فرصت بهش داده شده
1 193
دقیقا کاربرد چالش واسه همین موضوعیه که میگی، شما شاید در جریان نباشی اما تو چالش من به کسایی که ووت زیادی ندارن هم فرصت ادمینی دادم
1 193
مطمئن باش ادمینی که بخششو خراب کنه یا نتونه به بهترین نحو اجراش کنه نمیتونه مدت زیادی نگهش داره
1 193
ببخشید اما منظور یچیزه دیگه ایه
اخه چرا ادمینایی که از تیم بن میشن دوباره میان
این خودش حق دیگری رو میخوره
کاش انتقاد پذیر باشید، ما بیننده هستیم نظرات ما هم امیدوارم مهم باشه
1 193
مرسی. خوشحالم که برات جذابه و وقت میذاری که بخونی. قطعا الان بچه های تیمم که همه با حوصله و عشق دارن پستاشونو میذارن کلی انرژی گرفتن ازت.
1 193
سلام و وقت بخیر
من یکی از تماشگرای قدیمی برنامههای شما هستم اخیرا یه ناحقیی درمورد ادمینتون ویتو در برنامهی جذاب کلاغها شده بود
خواستم نظر کلی خودم رو ارائه بدم 🫶🏻
در میستری ما همراه ویتو به دل شایعات میریم، سراغ افراد ناشناس یا مطرح کیبیسی میریم و از پشت پردهی شایعات پردهبرداری میکنیم؛ جایی که “یک کلاغ و چل کلاغ” رنگ میبازه و حقیقت خودش رو نشون میده.
توی رنکینگ حقایق اکیپها زیر ذرهبین قرار میگیره و در نهایت با رأی بیننده ها، سه اکیپ برتر ماه معرفی میشن.
همچنین در دیس گاید، ویتو به سراغ ممبرهای سابق میره تا واقعیتهای پشت ترک کردن اکیپها، نقاط ضعف و قدرتشون، و خیلی ناگفتههای جالب رو با ما به اشتراک بذاره.
در کل خواستم بگم اگه بخش خاصی وجود داره قطعا فقط این 3 تا بخش توی کیبیسی هستن اینکه ادمین بگه رای اکت بدید کامنت بزارید صرفا فانه و دوست داره بخش هاش مثل هر ادمین دیگه ای دیده بشه!
خلاصه که هر سه بخش با خلاقیت و مدیریت عالی که ویتو داره، هم سرگرمکنندهست و هم روشنگر. 🙌
در پایان از تیم خوبتون تشکر میکنم 🌹
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
