ru
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Открыть в Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Больше
1 192
Подписчики
-2024 часа
-27 дней
+2330 день
Архив постов
از بحث حاشیه بکشید بیرون وقتی اجازه ورود به تیم پیدا کردن پس حاشیه یا مسائل شخصیشون خللی تو فعالیتشون تو تیم ایجاد نکرده

به نظر شخص من ادمین های جدید خیلی مهربون و خوبن فقط بجز اکیرا و ماهک که خودشون دلیل یسری از حاشیه هان

اجباری برای ارشد گفتن نیست ولی هر چی بکار میبرید محترمانه باشه ال هم میتونید صدام کنید

https://t.me/ELDEITY/210 همه میتونن به جز ارشد اسم دیگه ای صداتون کنن؟

من تو تیم ارتباط دوستانه ای با هیچکس جز پلیر ندارم تنها کسی که میتونه پارتی منو داشته باشه پلیره پس جمع کنید بحث مزخرف پارتیو

افرادی که با کلی زحمت تو چالش برنده میشن چجوری میتونن پارتی داشته باشن؟

در ضمن بعد از ۶.۷ سال ما نمیتونیم و شما میتونین کیفیتو تشخیص بدین؟

برداشتت از پارتی بازی رو دوست دارم بدونم

به نظرم شما با اجرا و چنل مشکلی نداری با شخص رهام و اکیرا و ماهک و امثالشون مشکل شخصی داری این انتقادت برام بی معنیه خصوصا با جمله ی اولت ارزش نظرتو بردی زیر سوال

کاش جای اینکه ادمینای حاشیه دار بیارید و بقولی پارتی بازی کنید براشون ادمینایی بیارید که اجرای خوبی دارن بدون حاشیه بدونه توهین ببخشید ولی ژورنال خیلی از چشم افتاده چرا انقدر خشک اجرا میکنن؟ الانم که کی بی سی روهام، اکیرا و ماهک رو اوردید چطوریه؟ کاش به کیفیت اجرا هم دقت کنید

آره بوده

ادمین کراش اور هیت قبلا هم توی تیم بوده؟ اینطور که پیداست انگار قدیمیه از توی کامنتا معلومه

هر اکیپی بخواید میتونید بزنید، صرفا برای ثبت نباید با چنلای اسکی از چنلای ما همکاری کنید

ارتباطی نداریم باهاشون، با هیچ تیم دیگه ای به جز تیم خودمون ارتباطی نداریم در کل @utdera

یه سوال دیگه، کسی که تو ارپی های افیشیال باشه نمیتونه اکیپ رول بزنه؟ رابطتون با ارپی ها چطوره؟

ادمین های ناشناسیتون البته از نظر من به عنوان ببینده انولا و آرتور خوبن مابقی انگار روح نداره اجراشون و اروم و یکنواخته

راجع به کامنتیو هم یسری تغییرات تو فکرمه صبوری کنید اتفاق میوفته

لنفر دیگه توی تیم نیست؟ قبلا کلاغا اجرا میکرد