ru
Feedback
ڕووبارێکی شین

ڕووبارێکی شین

Открыть в Telegram

ئێوە ئەو ئێوارەیە بوون کە جێم هێشتن . . . ئەتبینم بە کراسێکی شینەوە بە لقێک شیلانەوە لەو پەڕی دنیایەکی تر

Больше
403
Подписчики
+124 часа
+47 дней
+2330 день
Архив постов
photo content

photo content

نه سینما و نه مهمانی در تاریخ هجوم کاشفانی با تاخیر حضور هزار کس می‌آیند و هزار کس می‌روند و هیچ کس هیچ کس را به خاطر نمی‌آورد صدا همان که می‌شنوی نیست سگ از سکوت به وجد می‌آید و دزد بر سر بام بلند سماع می‌کند با ماه زبان عزیز‌تر است اکنون یا دهان؟ که سنگ راه دهان را هزار بار تمرین کرده است...

472_86566602802734.mp312.91 MB

هاوڕێیان کەس نۆتی گۆرانی ئازیزەکەم_عەدنان کەریمی پێیە؟ بێ زەحمەت بۆم بنێرن. @tirojk

پسر خوب، تو رو ۴ تا دختر تو مهمونی می‌شناسن؛ منو ۴۰ تا شرکت. (واسه کبابی سر کوچه هم رزومه فرستادم.) - عرفرگولی 👉🏻 @Daneshjoo

چقدر نوشتن احساسات، عکس گرفتن از کسایی که دوسشون دارم از چیزایی که خوشم‌ میاد حرف زدن، آهنگ گوش دادن، بو کردن کاغذ و کبریتایی که دزدکی روشن می‌کنم، شونه کردن موهام و رسیدن به خودم من رو زنده می‌کنه خدایا بعد از طی کردن و در جریان دوران طولانی مدتی از خستگی و اضطراب زیاد نیازمند نوری بودم و هستم و پناه می‌برم به جزئیات پی که دوسشون دارم و دردسترسم هستن.

4_6023929629662775730.mp34.68 MB

Видеосообщение00:14

photo content

درون من فراتر از بودن تو بود، وجود هیچ.

حەز ئەکەم مۆمیاییم کەن تاقەتی ژیانم نییە .

هاوڕێیان کەستان لە دارووخانە کاری کردووە؟! پێویستیم بە قسە کردن و ڕێنماییە @tirojk

با احساس پوچی و هیچی چگونه کنار میایید دوستان؟

Repost from N/a
Голосовое сообщение00:15