ڕووبارێکی شین
الذهاب إلى القناة على Telegram
ئێوە ئەو ئێوارەیە بوون کە جێم هێشتن . . . ئەتبینم بە کراسێکی شینەوە بە لقێک شیلانەوە لەو پەڕی دنیایەکی تر
إظهار المزيد403
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+2330 أيام
أرشيف المشاركات
نه سینما و نه مهمانی در تاریخ
هجوم کاشفانی با تاخیر حضور
هزار کس میآیند و هزار کس میروند
و هیچ کس هیچ کس را به خاطر نمیآورد
صدا همان که میشنوی نیست
سگ از سکوت به وجد میآید و دزد بر سر بام بلند سماع میکند با ماه
زبان عزیزتر است اکنون یا دهان؟
که سنگ راه دهان را هزار بار تمرین کرده است...
Repost from دانشــ🎓ــجو
پسر خوب، تو رو ۴ تا دختر تو مهمونی میشناسن؛ منو ۴۰ تا شرکت.
(واسه کبابی سر کوچه هم رزومه فرستادم.)
- عرفرگولی
👉🏻 @Daneshjoo
چقدر نوشتن احساسات، عکس گرفتن از کسایی که دوسشون دارم از چیزایی که خوشم میاد حرف زدن، آهنگ گوش دادن، بو کردن کاغذ و کبریتایی که دزدکی روشن میکنم، شونه کردن موهام و رسیدن به خودم من رو زنده میکنه خدایا
بعد از طی کردن و در جریان دوران طولانی مدتی از خستگی و اضطراب زیاد نیازمند نوری بودم و هستم و پناه میبرم به جزئیات پی که دوسشون دارم و دردسترسم هستن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
