ru
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

Открыть в Telegram
688
Подписчики
-124 часа
-167 дней
-12430 день
Архив постов
روح من زیبا بود، اما تو در آن رنج کاشتی.

Haamim - Hanoozam.mp38.74 MB

فرقی نداره کی هستی و چقدر قوی ای؛ دیر یا زود با چیزی مواجه میشی که از کنترل تو خارجه.

رفتن کسی من رو غمگین میکنه که توی بودنش چیزی به روحِ من اضافه کرده باشه. حالا اگه فکر میکنی چیزی داشتی که به روح من اضافه کردی، اونوقت میتونی تصور کنی که در نبودنت، من ناراحتم.

آدم حق داره تغییر کنه... حتی اگه دیروز یه چیز دیگه می‌گفت. حتی اگه اشتباه کرده باشه. زندگی همین فرصتِ دوباره ساختنه، نه تکرارِ اشتباها.

رنج مثل حالت تهوع می مونه، ادم میترسه بالا بیارتش و تجربه اش کنه، ولی وقتی بالا میارتش راحت میشه و احساس سبکی میکنه.

ولی من دلم میخواد یه روز کامل، باهم کل شهرو بچرخیم!! بستنی کارنیلو بگیریم، بشینیم رو چمنا؛ من شروع کنم به کتاب خوندن و توام گوش کنی. نگران فردامون نباشیم و از ته دل بخندیم . . .

Alireza Ghorbani - Parvaze Ghooha.mp38.58 MB

‏و در آخر همین که تو راضی به رنج و اندوه من شدی من جواب تمام سوال‌هایم را گرفتم.

از آدمایی که میخوان کار تورو، درس تورو، زحمت تورو، غم تورو، تلاش تورو بی اهمیت نشون بدن متنفرم.

خوبم... از پس خودم برمیام، روحیه‌م سر جاشه، انرژی دارم. اما یه چیزی ته دلم ساکته یه خستگی عجیب... نه ناراحتیه، نه درد، فقط یه حس مبهم. انگار یه چیز هنوز نرسیده یا شاید نصف و نیمس یه چیزی که جاش هنوز خالیه.

برای احساس تعلق پذیری، نقشی و بازی میکنی که دیگران دوست دارن ببینن، ولی نمیدونی روز به روز از خود واقعیت دورتر میشی و درون دروغی زندگی میکنی که خودت ساختی. اونجایی میفهمی خودت و پذیرفتی که نقش خودت و بازی کنی نه نقش کسی که دیگران دوست دارن ببینن! اونجایی که تو خوب و بدت رو بپذیری، و خودت رو آنچه که واقعا هستی نشون بدی، هر بار چندین قدم به انسان اصیل شدن نزدیکتر میشی.

gece gündüz Bahadır Macit.m4a2.29 MB

نمیدونم کی هستی ولی مرسی واسه حرفای قشنگت روزمو ساختی؛)✨️

گاهی آدم‌ها فقط زیبا به‌نظر میان اما تو، نه فقط زیبایی، که انگار از جنس نوری. چشمهات یه جور خاصی حرف می‌زنن لبخندت اونقدر آروم‌کننده‌ست که می‌تونه دل یه روز خسته رو نجات بده. اما چیزی که بیشتر از همه چشم‌گیرتره، روحته یه روح صاف، عمیق، و زلال از اونایی که بودنشون امنه، حرف زدن باهاشون شفا، و سکوتشون، پُر از معنا. تو ترکیبی از لطافت و قدرتی و این ترکیب، کم‌یابه... خیلی کم‌یاب.

یونگ یه جمله داره که میگه، تا وقتی که به مسائل ناخوداگاهت آگاه نشدی، یجوری ناهشیارت مسیر زندگیت و دست میگیره که اسمش و میذاری سرنوشت.

_چیه اونو دوست داری؟ +ذهنش بزرگه.

همون مقدار تمرکزی که برای تغییر دادن بقیه به خرج می‌دی رو، اگه رو تغییر دادن خودت بذاری، نصف بیش‌تر مشکلاتت حل می‌شه‌.

بستگی داره عشق رو چی معنی کنی، ادما تعریف های متفاوتی ازش دارن، بخاطر همین گاهی هم دیگه رو درک نمیکنن.

حقیقت این است که تو مرا برای تمام دوست داشتن‌های دنیا، خسته کرده‌ای.