Eror 1000 + 1
Открыть в Telegram
182
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
شما فقط یه بار حق دارین به یه آدم بگین این گوهو نخور خوب نیست، بعدش رها کنید و بذارین بفهمه چه گوهی خورده.
امیدوارم یکی یه روز بخواد برای بیست دقیقه بغلت کنه و فقط بغلت کنه عقب نکشه، نگاهت نکنه، نخواد ببوستت، فقط بین دستاش محکم نگهت داره و آرومت کنه، بدون اینکه ذره ای خودخواهی توش باشه.
من همیشه مثل بهتاش حق باهامه اما چون جیغ و داد میکنم شلوغ میکنم و حرف میزنم حق با بقیه میشه.
به نظرم دوستی که سر کوچیکترین اشتباهات نرینه بهت و تشر نزنه دوست واقعی نیست، باید از رفیقت عین سگ بترسی.
روز به روز دارم کمحرفتر میشم،
یه وقتایی حس میکنم میتونم چند هفته تو خونه بمونم بدون اینکه نیاز داشته باشم معاشرت کنم...
نمیدونم فقط منم یا شماهم از اینکه برید تو رابطه و اون ذوق و شوق نداشته باشید یا اون فرد نداشته باشه میترسید؟
یه خریدایی هستن که خودت نمیخوای بخری و دلت میخواد هدیه بگیری، اونا خیلی به ادم میچسبه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
