ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
182
订阅者
+124 小时
+17
-230
帖子存档
شما فقط یه بار حق دارین به یه آدم بگین این گوهو نخور خوب نیست، بعدش رها کنید و بذارین بفهمه چه گوهی خورده.

خوبم ولی تا وقتی که یاد چیزی نیوفتم.

‏دادن پیام “سلام میای بریم گریه؟” رو نرمالایز کنید.

‏امیدوارم یکی یه روز بخواد برای بیست دقیقه بغلت کنه و فقط بغلت کنه عقب نکشه، نگاهت نکنه، نخواد ببوستت، فقط بین دستاش محکم نگهت داره و آرومت کنه، بدون اینکه ذره ای خودخواهی توش باشه.

وقتای که چاییی میرسه بهم🥹🥹😂

sticker.webp0.15 KB

00.00

‏من همیشه مثل بهتاش حق باهامه اما چون جیغ و داد میکنم شلوغ میکنم و حرف میزنم حق با بقیه میشه.

بیصدا‌ جان‌ میداد، در‌ هیاهوی ذهنش

به نظرم دوستی که سر کوچیک‌ترین اشتباهات نرینه بهت و تشر نزنه دوست واقعی نیست، باید از رفیقت عین سگ بترسی.

‏دیگه تراپیستمم نمی‌تونه بتراپه.

اتفاقا همش تقصیر توعه، چون صبر منو تموم کردی.

درمانیم اولسا دا سنده اولرم ایسترم،سنده هر دردیمه هر درمان اولوب نینمیسن؟! !

Bh bh 🫠🖤🕊️

‏روز به روز دارم کم‌حرف‌تر میشم، یه وقتایی حس میکنم میتونم چند هفته تو خونه بمونم بدون اینکه نیاز داشته باشم معاشرت کنم...

نمیدونم فقط منم یا شماهم از اینکه برید تو رابطه و اون ذوق و شوق نداشته باشید یا اون فرد نداشته باشه میترسید؟

‏یه خریدایی هستن که خودت نمیخوای بخری و دلت میخواد هدیه بگیری، اونا خیلی به ادم میچسبه

یجوری بیخیال همه‌چی شدم که اگه با من مشکلی دارین خودتون حلش کنین.