Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
شما فقط یه بار حق دارین به یه آدم بگین این گوهو نخور خوب نیست، بعدش رها کنید و بذارین بفهمه چه گوهی خورده.
امیدوارم یکی یه روز بخواد برای بیست دقیقه بغلت کنه و فقط بغلت کنه عقب نکشه، نگاهت نکنه، نخواد ببوستت، فقط بین دستاش محکم نگهت داره و آرومت کنه، بدون اینکه ذره ای خودخواهی توش باشه.
من همیشه مثل بهتاش حق باهامه اما چون جیغ و داد میکنم شلوغ میکنم و حرف میزنم حق با بقیه میشه.
به نظرم دوستی که سر کوچیکترین اشتباهات نرینه بهت و تشر نزنه دوست واقعی نیست، باید از رفیقت عین سگ بترسی.
روز به روز دارم کمحرفتر میشم،
یه وقتایی حس میکنم میتونم چند هفته تو خونه بمونم بدون اینکه نیاز داشته باشم معاشرت کنم...
نمیدونم فقط منم یا شماهم از اینکه برید تو رابطه و اون ذوق و شوق نداشته باشید یا اون فرد نداشته باشه میترسید؟
یه خریدایی هستن که خودت نمیخوای بخری و دلت میخواد هدیه بگیری، اونا خیلی به ادم میچسبه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
