Eror 1000 + 1
Открыть в Telegram
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
Repost from everything.about.nasi
عذاب وجدان درس نخوندن از خود درس خوندن بیشتر اذیتم میکنه؛ چون من یک انسان بی مسئولیتِ مسئولیت پذیرم...
هیچی نمیتونه اندازه قدر نشناسی و پر توقعی و منت گذاشتن آزارم بده، همیشه هم با همین چیزا امتحان میشم…
وقتی نصف بیشتر روزم رو توی خیالاتم و رویاهام زندگی میکنم، یعنی زندگی واقعیم خیلی غیرقابل تحمل شده.
Repost from everything.about.nasi
بزرگسالی خیلی طاقت فرساست، وسط فروپاشی روانی باید پاشی خودتو جمع و جور کنی و ادامه بدی.بابا ولم کن میخوام برم زیر پتو گریه کنم.
همینکه بعد این همه تروما هنوز دارم چایی میخورم اما بدون شیره، از خودم راضیم و میدونم قوی هستم.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
