Eror 1000 + 1
رفتن به کانال در Telegram
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
Repost from everything.about.nasi
عذاب وجدان درس نخوندن از خود درس خوندن بیشتر اذیتم میکنه؛ چون من یک انسان بی مسئولیتِ مسئولیت پذیرم...
هیچی نمیتونه اندازه قدر نشناسی و پر توقعی و منت گذاشتن آزارم بده، همیشه هم با همین چیزا امتحان میشم…
وقتی نصف بیشتر روزم رو توی خیالاتم و رویاهام زندگی میکنم، یعنی زندگی واقعیم خیلی غیرقابل تحمل شده.
Repost from everything.about.nasi
بزرگسالی خیلی طاقت فرساست، وسط فروپاشی روانی باید پاشی خودتو جمع و جور کنی و ادامه بدی.بابا ولم کن میخوام برم زیر پتو گریه کنم.
همینکه بعد این همه تروما هنوز دارم چایی میخورم اما بدون شیره، از خودم راضیم و میدونم قوی هستم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
