ch
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

前往频道在 Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

显示更多
181
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-330
帖子存档
عذاب وجدان درس نخوندن از خود درس خوندن بیشتر اذیتم میکنه؛ چون من یک انسان بی مسئولیتِ مسئولیت پذیرم...

یه بار میگم بدم میاد،بار دوم از خودتم بدم میاد

پذیرفتن خیلی مهمه، پذیرفتن جدایی، پذیرفتن اشتباه، پذیرفتن شرایط.

دلم ایفون ۱۶ میخاد پول برسه دستم مجدد میزنم به … گاو

نمیدونم درس بخونم یا از پنجره بپرم پایین.

من قربانی تروماهای تو نیستم، باهام درست رفتار کن.

هیچی نمیتونه اندازه قدر نشناسی و پر توقعی و منت گذاشتن آزارم بده، همیشه هم با همین چیزا امتحان میشم…

کسی که بدونه تو ناراحتی و بذاره توی همون حال روزات رو بگذرونی، هیچ‌کست نیست.

وقتی نصف بیشتر روزم رو توی خیالاتم و رویاهام زندگی میکنم، یعنی زندگی واقعیم خیلی غیرقابل تحمل شده.

Repost from Nobody💤
بیشترین چیزی که امسال از دست دادم:
بیشترین چیزی که امسال از دست دادم:

بزرگسالی خیلی طاقت فرساست، وسط فروپاشی روانی باید پاشی خودتو جمع و جور کنی و ادامه بدی.بابا ولم کن میخوام برم زیر پتو گریه کنم.

New

Bad Az To.mp39.76 MB

همینکه بعد این همه تروما هنوز دارم چایی میخورم اما بدون شیره، از خودم راضیم و میدونم قوی هستم.

Repost from Velarisy.
سازش طولانی با آدم بیمار خودش یک بیماریه.

Repost from Velarisy.
‏-از غمگین ترین لحظه ها؟ +اونجایی که دلت برا خودت میسوزه…

انقدر بهش فکر نکن، همه‌ چی قرار نیست با عقل جور دربیاد.

از کنار اومدن بدم میاد، همیشه دارم کنار میام، با همه چی کنار میام، غمباد گرفتم.