ru
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Открыть в Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала BitBoy Crypto

Канал BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 22 858 подписчиков, занимая 5 251 место в категории Криптовалюты и 14 734 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 22 858 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -381, а за последние 24 часа — -17, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 22.37%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 11.11% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 5 114 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 2 540 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 37.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

22 858
Подписчики
-1724 часа
-927 дней
-38130 день
Архив постов
سیگنال اسپات : #ETH اگر میخواهید اتریوم بخرید ، در محدوده های گفته شده میتونید اردر بذارید . 3000 / 25درصد حجم 2870 / 25 درصد حجم 2770 / 25 درصد حجم 2200 / 25 درصد حجم در کل زیر 3000 دلار پله ای میشه خرید ، وسواس چن دلار نباشید . @CryptoMarket_BitBoy

ری اکشن رو گذاشتن واسه تایید تحلیل کم باشه یعنی تحلیلا به دلتون نیستا

تحلیل سیروان برای بیتکوین ☝️🏾 @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

وقت خروج از بازار چه زمانیست ؟ آنموقع که مردم هجوم میارن کریپتو و پولاشونو سرازیر میکنند بازار و بقول خودشون تریدر شده اند و جواب پیامها ، تلفنهای شما رو نمیدهند ، دیگه تهشو گفتم 😄 :))) نمیگم هر چیزی داری بفروش بیار ، پول اضافی داری دیدت رو شش ماهه کریپتو بذار . @CryptoMarket_BitBoy

10روز پیش خیلیا منتظر ریزش بازار بودن ، از همون جا بازار رشد کرد و جا موندن ... اگه میخایین از روندها جا نمونید باید ذهنیتتونو عوض کنید . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
زمانی که فکر کردین بازار به چوخ رفته و نا امید شده اید ، دقیقا آن موقع وقت خریده :)) @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
🔹بزودی از رشد آلت کوینها جا میمونید ، پولا رو آماده کنید در اسپات و منتظر سیگنالها و واچلیست های ما باشید . این چند درصد بالا دادنشون چیزی نیس 😉 @CryptoMarket_BitBoy

با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سی
با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سیگنال میدادم . ❤️ کپی کار هم زیاد هست اونام مطمعنا ضرر دادن به ممبراشون ، انشاالله امروز خوب سپری بشه با دعای خیر شما 😁 @CryptoMarket_BitBoy

دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم ت
دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم تمام @CryptoMarket_BitBoy

این پوزیشن هم سربه سره

2.530 حد سودشه

رنج مثبت در wld 😄 یه زمانی تو بورس ...

#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoM
#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoMarket_BitBoy

یک معامله ریسکی بزنیم ؟

آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy
آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy

دوستان دقت کنید وقتی پوزیشن ریسک فری داده شد ، به هیچ عنوان استارز پرداخت نکنید . در ضمن همه سیگنالها در صرافی مکسی موجوده . بنده تا برم بقیه صرافیا نگاه کنم ببینم هست یا نیس ، کار از کار گذشته و سیگنال هم میسوزه ... اگه زیر 20 دلار وارد پوزیشن میکنی ، برات نمیصرفه استارز بدی . و اینکه سعی کنید کانالو صدادار کنید تا همون اول خرید کنید . @CryptoMarket_BitBoy