ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 858 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 251 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 734 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 858 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -381، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -17، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 11.11‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 114 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 540 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 37.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 858
المشتركون
-1724 ساعات
-927 أيام
-38130 أيام
أرشيف المشاركات
سیگنال اسپات : #ETH اگر میخواهید اتریوم بخرید ، در محدوده های گفته شده میتونید اردر بذارید . 3000 / 25درصد حجم 2870 / 25 درصد حجم 2770 / 25 درصد حجم 2200 / 25 درصد حجم در کل زیر 3000 دلار پله ای میشه خرید ، وسواس چن دلار نباشید . @CryptoMarket_BitBoy

ری اکشن رو گذاشتن واسه تایید تحلیل کم باشه یعنی تحلیلا به دلتون نیستا

تحلیل سیروان برای بیتکوین ☝️🏾 @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

وقت خروج از بازار چه زمانیست ؟ آنموقع که مردم هجوم میارن کریپتو و پولاشونو سرازیر میکنند بازار و بقول خودشون تریدر شده اند و جواب پیامها ، تلفنهای شما رو نمیدهند ، دیگه تهشو گفتم 😄 :))) نمیگم هر چیزی داری بفروش بیار ، پول اضافی داری دیدت رو شش ماهه کریپتو بذار . @CryptoMarket_BitBoy

10روز پیش خیلیا منتظر ریزش بازار بودن ، از همون جا بازار رشد کرد و جا موندن ... اگه میخایین از روندها جا نمونید باید ذهنیتتونو عوض کنید . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
زمانی که فکر کردین بازار به چوخ رفته و نا امید شده اید ، دقیقا آن موقع وقت خریده :)) @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
🔹بزودی از رشد آلت کوینها جا میمونید ، پولا رو آماده کنید در اسپات و منتظر سیگنالها و واچلیست های ما باشید . این چند درصد بالا دادنشون چیزی نیس 😉 @CryptoMarket_BitBoy

با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سی
با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سیگنال میدادم . ❤️ کپی کار هم زیاد هست اونام مطمعنا ضرر دادن به ممبراشون ، انشاالله امروز خوب سپری بشه با دعای خیر شما 😁 @CryptoMarket_BitBoy

دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم ت
دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم تمام @CryptoMarket_BitBoy

این پوزیشن هم سربه سره

2.530 حد سودشه

رنج مثبت در wld 😄 یه زمانی تو بورس ...

#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoM
#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoMarket_BitBoy

یک معامله ریسکی بزنیم ؟

آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy
آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy

دوستان دقت کنید وقتی پوزیشن ریسک فری داده شد ، به هیچ عنوان استارز پرداخت نکنید . در ضمن همه سیگنالها در صرافی مکسی موجوده . بنده تا برم بقیه صرافیا نگاه کنم ببینم هست یا نیس ، کار از کار گذشته و سیگنال هم میسوزه ... اگه زیر 20 دلار وارد پوزیشن میکنی ، برات نمیصرفه استارز بدی . و اینکه سعی کنید کانالو صدادار کنید تا همون اول خرید کنید . @CryptoMarket_BitBoy