fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 858 مشترک است و جایگاه 5 251 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 734 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 858 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -381 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -17 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.37% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 11.11% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 114 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 540 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 858
مشترکین
-1724 ساعت
-927 روز
-38130 روز
آرشیو پست ها
سیگنال اسپات : #ETH اگر میخواهید اتریوم بخرید ، در محدوده های گفته شده میتونید اردر بذارید . 3000 / 25درصد حجم 2870 / 25 درصد حجم 2770 / 25 درصد حجم 2200 / 25 درصد حجم در کل زیر 3000 دلار پله ای میشه خرید ، وسواس چن دلار نباشید . @CryptoMarket_BitBoy

ری اکشن رو گذاشتن واسه تایید تحلیل کم باشه یعنی تحلیلا به دلتون نیستا

تحلیل سیروان برای بیتکوین ☝️🏾 @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥

آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇
+1
آپدیت و تحلیل بیت کوین🔥👇👇

وقت خروج از بازار چه زمانیست ؟ آنموقع که مردم هجوم میارن کریپتو و پولاشونو سرازیر میکنند بازار و بقول خودشون تریدر شده اند و جواب پیامها ، تلفنهای شما رو نمیدهند ، دیگه تهشو گفتم 😄 :))) نمیگم هر چیزی داری بفروش بیار ، پول اضافی داری دیدت رو شش ماهه کریپتو بذار . @CryptoMarket_BitBoy

10روز پیش خیلیا منتظر ریزش بازار بودن ، از همون جا بازار رشد کرد و جا موندن ... اگه میخایین از روندها جا نمونید باید ذهنیتتونو عوض کنید . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
زمانی که فکر کردین بازار به چوخ رفته و نا امید شده اید ، دقیقا آن موقع وقت خریده :)) @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
🔹بزودی از رشد آلت کوینها جا میمونید ، پولا رو آماده کنید در اسپات و منتظر سیگنالها و واچلیست های ما باشید . این چند درصد بالا دادنشون چیزی نیس 😉 @CryptoMarket_BitBoy

با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سی
با اینکه تاکید کرده بودم ریسکی هست و ممکنه حدضرر بخوره ، بازم از شما بخشش میطلبم🙏 ترند ما دقیق بوده، باید بعد تکمیل پولبک سیگنال میدادم . ❤️ کپی کار هم زیاد هست اونام مطمعنا ضرر دادن به ممبراشون ، انشاالله امروز خوب سپری بشه با دعای خیر شما 😁 @CryptoMarket_BitBoy

دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم ت
دیشب حد سود اول تاچ کرد و الانم سربه سره ، الان ببندیم هم با سود بوده چون نمیخام طول بکشه بجاش سیگنال دیگه ای گرفتم میفرستم تمام @CryptoMarket_BitBoy

این پوزیشن هم سربه سره

2.530 حد سودشه

رنج مثبت در wld 😄 یه زمانی تو بورس ...

#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoM
#WLD با اهرم 5 یک پله لانگ گرفتم قیمت فعلی حدسود میگم هستم فعلا حد ضرر 2.260 مدیریت ریسک فراموش نشه ، ممکنه حد بخوره @CryptoMarket_BitBoy

یک معامله ریسکی بزنیم ؟

آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy
آربیتروم نوش جان کتید 😉 اگه اصلاح کرد مجدد وارد میشیم @CryptoMarket_BitBoy

دوستان دقت کنید وقتی پوزیشن ریسک فری داده شد ، به هیچ عنوان استارز پرداخت نکنید . در ضمن همه سیگنالها در صرافی مکسی موجوده . بنده تا برم بقیه صرافیا نگاه کنم ببینم هست یا نیس ، کار از کار گذشته و سیگنال هم میسوزه ... اگه زیر 20 دلار وارد پوزیشن میکنی ، برات نمیصرفه استارز بدی . و اینکه سعی کنید کانالو صدادار کنید تا همون اول خرید کنید . @CryptoMarket_BitBoy