ru
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Открыть в Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала BitBoy Crypto

Канал BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 22 873 подписчиков, занимая 5 277 место в категории Криптовалюты и 14 733 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 22 873 подписчиков.

Согласно последним данным от 24 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -371, а за последние 24 часа — -31, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 21.43%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 4 902 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 38.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 25 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

22 873
Подписчики
-3124 часа
-917 дней
-37130 день
Архив постов
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :))
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :)) @CryptoMarket_BitBoy

روز جمعه عشق کنید 🫠 @CryptoMarket_BitBoy

#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy
#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy

پامپ

#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#MANA 5 درصد از دیشب رشد کرده ، حالا با سودهای قبلی که چند ده درصذ بودن کاری ندارم ، همین 5 درصدو از کجا میشه در آورد آنهم تو خواب !!!

#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_Bit
#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_BitBoy

🌨❄عصر روز جمعه و کوچه های برفی،بخاری نفتی و کرسی،چای داغی که مادر برات ریخته،شیشه های برف گرفته و مدرسه ای که فردا بخاطر برف و کولاک تعطیله.....🌨❄ حس قشنگی بود که شد ی خاطره برا خیلیا🥹❤️❤️

#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خ
#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خوبی خواهد داشت . @CryptoMarket_BitBoy

چه خبر از گالا😎🚬

اهداف #REN : 0.039 0.044 0.054

#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت
#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت نگهداری هست نوسانی نیس حد ضرر بعد پله دوم میگم @CryptoMarket_BitBoy

Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه
Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه

همین سیگنالهایی که دادیم ، در اصلاحات بخرید ، نترسید . @CryptoMarket_BitBoy

خودمم چند روزه معامله نگرفته ام :)

#FTM 45% spot profit @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥
آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥

پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم
پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم

پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .
پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .