ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 873 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 277 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 733 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 873 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -371، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -31، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.43‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 4 902 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 38.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 873
المشتركون
-3124 ساعات
-917 أيام
-37130 أيام
أرشيف المشاركات
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :))
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :)) @CryptoMarket_BitBoy

روز جمعه عشق کنید 🫠 @CryptoMarket_BitBoy

#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy
#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy

پامپ

#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#MANA 5 درصد از دیشب رشد کرده ، حالا با سودهای قبلی که چند ده درصذ بودن کاری ندارم ، همین 5 درصدو از کجا میشه در آورد آنهم تو خواب !!!

#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_Bit
#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_BitBoy

🌨❄عصر روز جمعه و کوچه های برفی،بخاری نفتی و کرسی،چای داغی که مادر برات ریخته،شیشه های برف گرفته و مدرسه ای که فردا بخاطر برف و کولاک تعطیله.....🌨❄ حس قشنگی بود که شد ی خاطره برا خیلیا🥹❤️❤️

#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خ
#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خوبی خواهد داشت . @CryptoMarket_BitBoy

چه خبر از گالا😎🚬

اهداف #REN : 0.039 0.044 0.054

#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت
#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت نگهداری هست نوسانی نیس حد ضرر بعد پله دوم میگم @CryptoMarket_BitBoy

Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه
Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه

همین سیگنالهایی که دادیم ، در اصلاحات بخرید ، نترسید . @CryptoMarket_BitBoy

خودمم چند روزه معامله نگرفته ام :)

#FTM 45% spot profit @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥
آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥

پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم
پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم

پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .
پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .