fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 856 مشترک است و جایگاه 5 275 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 724 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 856 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -371 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -31 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.43% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 902 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 38 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 856
مشترکین
-3124 ساعت
-917 روز
-37130 روز
آرشیو پست ها
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :))
همه اهدافو تاچ کرد ، اون کندل قرمزی که زده بود بخاطر خبر بوده حتما و اومد جبران کرد سریع ، تصور نمیکردم اینجوری پامپ بشه :)) @CryptoMarket_BitBoy

روز جمعه عشق کنید 🫠 @CryptoMarket_BitBoy

#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy
#REN چه پامپی 😮 من دیگه حرفی ندارم 😋 کلا فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy

پامپ

#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#REN🔝🔝 هدف دوم هم تاچ شد 😉 خود تعریف نیس ، با لورج 3 این درصد رو گرفتن هنره😋 بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#MANA 5 درصد از دیشب رشد کرده ، حالا با سودهای قبلی که چند ده درصذ بودن کاری ندارم ، همین 5 درصدو از کجا میشه در آورد آنهم تو خواب !!!

#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_Bit
#REN😮 بفرمایید حالشو ببرید 😉 تارگت اول تاچ شد ، کمی بفروشید و ریسک فری کنید . اردرهای بعدی فعلا کنسل کتید @CryptoMarket_BitBoy

🌨❄عصر روز جمعه و کوچه های برفی،بخاری نفتی و کرسی،چای داغی که مادر برات ریخته،شیشه های برف گرفته و مدرسه ای که فردا بخاطر برف و کولاک تعطیله.....🌨❄ حس قشنگی بود که شد ی خاطره برا خیلیا🥹❤️❤️

#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خ
#MANA پله اول قیمت فعلی ، پله دوم 0.57 و پله سوم 0.37 دلار ، میتونید اسپات خرید کنید . لورج ممنوع با شکست مقاومت 70 سنت رشد خوبی خواهد داشت . @CryptoMarket_BitBoy

چه خبر از گالا😎🚬

اهداف #REN : 0.039 0.044 0.054

#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت
#REN سیگنال فیوچرز [ لانگ ] پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 0.032 میتونید وارد بشید ، لورج 3 و مدیریت ریسک رعایت کنید جهت نگهداری هست نوسانی نیس حد ضرر بعد پله دوم میگم @CryptoMarket_BitBoy

Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه
Gala تا زمانی بالای عدد0.0378بود میتونید لانگش کنید.🔥🔥🔥🔥 اومد زیرش نگیرید دیگه

همین سیگنالهایی که دادیم ، در اصلاحات بخرید ، نترسید . @CryptoMarket_BitBoy

خودمم چند روزه معامله نگرفته ام :)

#FTM 45% spot profit @CryptoMarket_BitBoy

آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥
آپدیت اتریوم حدود 16%سود بدون اهرم🔥🔥🔥 دیگه سیو سود کنید من گردن نمیگیرم تا زمانی بالای مشکی تثبیت بده🔥

پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم
پله دوم که 0.067 بود ، در مکسی خرید شده . چارتش هم دیدین که از مکسی سیگنال دادیم

پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .
پله اول و دوم خرید شد و الانم 9درصد سوده میتونید کمی بفروشید .

BitBoy Crypto - آمار و تحلیل کانال تلگرام @cryptomarket_bitboy