ru
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Открыть в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Больше
640
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-530 день
Архив постов
بجد والله.
بجد والله.

احس أنه حلي مش عجيبك ! عمره ما الحبيب يبقى صاحب ، ولا ينفع يبقى عندك صاحب ولا حبيب 😂. الحبيب لما يكون حلالك . ف حلي انك متتك
احس أنه حلي مش عجيبك ! عمره ما الحبيب يبقى صاحب ، ولا ينفع يبقى عندك صاحب ولا حبيب 😂. الحبيب لما يكون حلالك . ف حلي انك متتكلموش خالص ، وهو لو بيحبك هيجيلك ويتقدم ، لكن غير كدا يبقى بتهلكي نفسك يفنانه. عاوزه اقولك الراجل اللي بجد لما بيحب وبيعوز حاجه بياخدها حتى لو هيحارب الكوكب كله*.

الحقيقه مش عارفه ، ومقدرش اقول حلول ف حاجه زي كدا ،عشان ف الأول والاخر علاقه غير شرعيه ، اللي اقدر اقولهولك خليكي ف طريق ربنا
الحقيقه مش عارفه ، ومقدرش اقول حلول ف حاجه زي كدا ،عشان ف الأول والاخر علاقه غير شرعيه ، اللي اقدر اقولهولك خليكي ف طريق ربنا يكون راضي عنك ، وكمان يكون طريق واضح ، وعارفه وضعك ايه بالظبط.

انتي اهو قولتي ، ملقيوش حد زيك !! بيرجعوا تاني بقى ، وأعتقد منرجعش للشخص تاني ، عشان هيتخلى تاني عنك ،وأعتقد اللي حب بجد عمره
انتي اهو قولتي ، ملقيوش حد زيك !! بيرجعوا تاني بقى ، وأعتقد منرجعش للشخص تاني ، عشان هيتخلى تاني عنك ،وأعتقد اللي حب بجد عمره ما بيأذي❤️‍🩹.

"يَا رَبُّ لُطْفًا، فَإِنَّ الرُّوحَ مُثْقَلَةٌ تَكَادُ تَفْقِدُ فِي الدُّنْيَا أَمَانِيهَا مَرَّتْ عَلَيْهَا رِيَاحُ الْعُمْرِ فَانْطَفَأَتْ وَأَنْتَ وَحْدَكَ تُحْيِينِي وَتُحْيِيهَا"

دعنا نتقاسم الحُزن سوياً ، أنتَ تُخبِرُني ما يُرهقُ عيّناك ، وأنا اقولك لا يكوتي ما عاش ولا كان اللي يزعلك يوغتي.

بابا بينادي عليا وأنا كنت بعمل أكل وسبته وجريت ،قولت أكيد مصيبه ، لاقيته بيقولي خدي الصوره اللي باعتها الراجل دا ابعتيها لأخوكي ضروري... أبص الأقي الصوره المكتوب فيها ( صباح الأحد ، إن بعض الصبر جبر 🕊) لأ بجد والله ي حاج ؟ ازاي حضرتك يعني دي النتيجه النهائيه ؟

🦋.
🦋.

إما أن يغلبك الكلام فتفيض بكل مافيك أو يغلبك الشعور وتصمت.

"أنت مشغول بالتشكيك في نفسك في حين أن الآخرين مرعوبين من إمكانياتك"

‏أجاهد ألا يكون وجودي ثقيلاً في أي مكان ترعبني فكرة أن ينبهني أحدهم بذلك.

أخاف أن ينتهي العالم ولسه مطفحناش قهوة أو شاي سويًا زي ما مكتوب في الزفت الروايات.
أخاف أن ينتهي العالم ولسه مطفحناش قهوة أو شاي سويًا زي ما مكتوب في الزفت الروايات.

"‏ولكنّهُ حينما سلّم الأمر لمن بيدهِ الأمر استأنسَ، وأَمِن."

‏الحمدُ لله الَّذي يحنُو علينا حين يقسُو كُل شيء، ويكون معنا حين يتخلَّى عنا كُل شيء، الَّذي إن ضاقت بنا الأركانُ يومًا فرُكنُهُ باقٍ لا يضيق.

أتدري من الذي إذا علمتهُ الطيران طار وعاد إليك ؟ إنهُ الذي وجدَ فيك حُريته🤍.

أفكرني بقى كدا أنا ذكيه وعرفت أرد عليه ، قولتها بفخر جداً 🙈.

اخويا بيكلمني فيديو كول ، قالي بالروسي اسمك ايه ؟ قولتله الحمدلله 🥹.

أحب أجدد حب الشديد ل جدو وتيته ، و حضن تيته وكلام وبوسة تيته💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗.^

‏اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.

من أعلى درجات الجهاد ، جهاد الحزن، جهادك في التَّقبُل، جهادك في الحمد والشكر وأنت في شدة، وأنت ما حدش حاسس بعصرة قلبك ولا الأيام بتمرّ عليك ازاي ؟! إنك تسلّم أمرك لله حتى لو مش فاهم الحكمة ولا مستوعب الأحداث، إنك تلجأ وأنت متيقن أن لا ملجأ من الله إلا إليه، إنك تستسلم وترضى حتى وإن خالف هواك، - صبرك وشكرك وتقبلك جهاد فالابتلاءات في الحياة ليست اختبار لقدرتك الذاتية بس اختبار لقوة استعانتك بالله. اللهم ثبتنا وأعنا❤️‍🩹.