ru
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Открыть в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Больше
640
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-530 день
Архив постов
‏"إلهي الرَّحيم، ‏أرجو أن تُشرق شمسك في قلبي ‏ألّا تغيب، اني أستوحش العَتْمة"🤍

تسلميلي والله 🥹💗. يا رب يا رب 🥹💗. والله ما أكلت لسه مش فاضيه 😂.. بس عموماً هيبقى أحلى أكل أكلته ف حياتي 😭💗.
تسلميلي والله 🥹💗. يا رب يا رب 🥹💗. والله ما أكلت لسه مش فاضيه 😂.. بس عموماً هيبقى أحلى أكل أكلته ف حياتي 😭💗.

النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جد
+1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه أخرى معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."

حاجه فرحتني موت الموت 😭💗💗."

حبيت أنزلها ك ميموري ليا عشان لما بكون مخنوقه بحب اقرأ المواقف اللي فرحتني ف الاتشانل 🥹💗.

النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جد
+1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."

السلام عليكم 💗. حقيقي أنا بشكر كل الناس اللي دخلت سألت عليا وع ماما ، تسلموا يخواتي والله 🥹💗.

أرضَ عنّا وأستجبّ لنا وقرَّ أعيُننا بكُل دُعاء لا يعمله أحدٌ سواك ياربّ.

قد بان في وجهِ الصبور بُكاه❤️‍🩹.

والله ما قادره❤️‍🩹.

أنا مش قادره أكمل والله .

" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه " - مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.

.

أدعوا لأبن عمي يطلع بالسلامه ، داخل العمليات دلوقت❤️‍🩹.

...
...

في بعض الأحيان يجب أن تبني من حولك جداراً للعزلة لا لتبعد الناس عنك بل لترى من سيهدم الجدار لكي يراك..

Story

وجود ماما ❤️‍🩹، ادعولي يدوم وجودها وتبقى جنبي دايما وميحرمنيش منها ❤️‍🩹.

❤️‍🩹.
❤️‍🩹.

رجعت للفترة اللي كنت بهرب منها .