ar
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

الذهاب إلى القناة على Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

إظهار المزيد
640
المشتركون
-124 ساعات
-27 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
دعنا نتقاسم الحُزن سوياً ، أنتَ تُخبِرُني ما يُرهقُ عيّناك ، وأنا اقولك لا يكوتي ما عاش ولا كان اللي يزعلك يوغتي.

بابا بينادي عليا وأنا كنت بعمل أكل وسبته وجريت ،قولت أكيد مصيبه ، لاقيته بيقولي خدي الصوره اللي باعتها الراجل دا ابعتيها لأخوكي ضروري... أبص الأقي الصوره المكتوب فيها ( صباح الأحد ، إن بعض الصبر جبر 🕊) لأ بجد والله ي حاج ؟ ازاي حضرتك يعني دي النتيجه النهائيه ؟

🦋.
🦋.

إما أن يغلبك الكلام فتفيض بكل مافيك أو يغلبك الشعور وتصمت.

"أنت مشغول بالتشكيك في نفسك في حين أن الآخرين مرعوبين من إمكانياتك"

‏أجاهد ألا يكون وجودي ثقيلاً في أي مكان ترعبني فكرة أن ينبهني أحدهم بذلك.

أخاف أن ينتهي العالم ولسه مطفحناش قهوة أو شاي سويًا زي ما مكتوب في الزفت الروايات.
أخاف أن ينتهي العالم ولسه مطفحناش قهوة أو شاي سويًا زي ما مكتوب في الزفت الروايات.

"‏ولكنّهُ حينما سلّم الأمر لمن بيدهِ الأمر استأنسَ، وأَمِن."

‏الحمدُ لله الَّذي يحنُو علينا حين يقسُو كُل شيء، ويكون معنا حين يتخلَّى عنا كُل شيء، الَّذي إن ضاقت بنا الأركانُ يومًا فرُكنُهُ باقٍ لا يضيق.

أتدري من الذي إذا علمتهُ الطيران طار وعاد إليك ؟ إنهُ الذي وجدَ فيك حُريته🤍.

أفكرني بقى كدا أنا ذكيه وعرفت أرد عليه ، قولتها بفخر جداً 🙈.

اخويا بيكلمني فيديو كول ، قالي بالروسي اسمك ايه ؟ قولتله الحمدلله 🥹.

أحب أجدد حب الشديد ل جدو وتيته ، و حضن تيته وكلام وبوسة تيته💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗.^

‏اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.

من أعلى درجات الجهاد ، جهاد الحزن، جهادك في التَّقبُل، جهادك في الحمد والشكر وأنت في شدة، وأنت ما حدش حاسس بعصرة قلبك ولا الأيام بتمرّ عليك ازاي ؟! إنك تسلّم أمرك لله حتى لو مش فاهم الحكمة ولا مستوعب الأحداث، إنك تلجأ وأنت متيقن أن لا ملجأ من الله إلا إليه، إنك تستسلم وترضى حتى وإن خالف هواك، - صبرك وشكرك وتقبلك جهاد فالابتلاءات في الحياة ليست اختبار لقدرتك الذاتية بس اختبار لقوة استعانتك بالله. اللهم ثبتنا وأعنا❤️‍🩹.

‏"إلهي الرَّحيم، ‏أرجو أن تُشرق شمسك في قلبي ‏ألّا تغيب، اني أستوحش العَتْمة"🤍

تسلميلي والله 🥹💗. يا رب يا رب 🥹💗. والله ما أكلت لسه مش فاضيه 😂.. بس عموماً هيبقى أحلى أكل أكلته ف حياتي 😭💗.
تسلميلي والله 🥹💗. يا رب يا رب 🥹💗. والله ما أكلت لسه مش فاضيه 😂.. بس عموماً هيبقى أحلى أكل أكلته ف حياتي 😭💗.

النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جد
+1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه أخرى معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."

حاجه فرحتني موت الموت 😭💗💗."

حبيت أنزلها ك ميموري ليا عشان لما بكون مخنوقه بحب اقرأ المواقف اللي فرحتني ف الاتشانل 🥹💗.