ru
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Открыть в Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

Больше
1 949
Подписчики
-124 часа
+117 дней
+1530 день
Архив постов
گاهی گمان می‌کنم که دو نفر در من زیست می‌کنند که هیچ‌گاه خیال تفاهم و توافق ندارند. انگار یک‌دیگر را نمی‌پذیرند و نمی‌فهمند

گاهی گمان میکنم که دو نفر در من زیست میکنند که هیچ‌گاه خیال تفاهم و توافق ندارند. انگار یک‌دیگر را نمی‌پذیرند و نمی‌فهمند

Repost from عَیاذ
چشمان تو مرا از زیر سرپوش، از زیر سنگ لحد، از قبر رنج بیرون می‌کشد.

:)))

بعد از تو دوست داشتن هرکس بار سنگینی بود بر شانه‌ای که تو مالک‌ش بودی

زندگی مسئله‌اش قلب نیست، عزیزدلم

« تاریخ تکرار میشود »
« تاریخ تکرار میشود »

من برای آن‌که از خود چیزی به تو بفهمانم، جز چشم‌هایم چیزی ندارم

من چراغارو خاموش میکنم و میخوابم ولی با چون منی به غیر محبت روا مبود

photo content

مهدیه‌ی عمروعاص، بس کن

مهدیه خدا لعنتت نکنه؛ صورتی و کرم آری یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدیه خدا لعنتت نکنه؛ صورتی و کرم آری یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟

Repost from این‌جآ
تو روحم را بوسیدی.

photo content

خدایا ما رو بابت هیچ‌کار نکردن‌هامون ببخش🇵🇸

عزیزان عکس‌های آتلیه‌ای رو علاوه بر آقای جلیلی عمه‌ی من هم داره، کارنامه‌ی‌ اجرایی رو کنید حتی برنامه‌ی روی کاغذ هم ملاک نیست، ریاست جمهوری پست اجراییه باید دید توو عمل چی بار هرکدوم‌شونه

حالا برای من تنها یک چیز مقدس است. این‌که درایت‌م بر سرنوشت‌م پیروز گردد

از میزان تغییرات لحظه‌ایِ آب و هوا می‌شه فهمید که وارد حکومت خرداد ماهی‌های جذاب و دست‌نیافتنی شدیم.

‏ درست‌ش اینه که همه eyes contactها به kiss ختم بشه، ولی خب

یک‌هو احساس میکنم همه‌ی تصمیمات زندگیم در عرصه‌های مختلف piece of shit بوده و تا الآن وقت و عمر و سرمایه‌م رو، همه رو هدر کردم