ru
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Открыть в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Больше
712
Подписчики
+124 часа
-27 дней
-1030 день
Архив постов
Mama, I m Coming Home Ozzy Osbourne.mp39.61 MB

خدایاشکرت نیم ساعته چشمام رو باز کردم و از همین الان روزم به اشتباه‌ترین نحو ممکن داره پیش می‌ره

ببخشید من فکر می‌کردم این جامعه چیزی به اسم خوشحال بودن در خودش ندیده تا به حال❤️

این دسامبر هم سوییشرت نداریم خدایاشکرت

مگه همچین محتوایی وجود داره؟

Repost from Hannigraham Cult
از دیدن محتواهای گی های خوشحال خستم راستشو بخواید

من اونی نیستم که ناامید میشه اسکایلر. من خود ناامیدیم.

نیاز دارم وعده‌های غذایی رو بخورم و بابت خوردنش عذاب وجدان نداشته باشم.❤️

نمی‌دونم راستش هرچند وقت یک‌بار یک‌عکس از هنیبال لکتری که در حال به آغوش کشیدن ابیگیل هابز هست می‌‌ذارم و می‌نویسم: "تنها چیزی که نیاز دارم: " و نمی‌دونم این روند تا کِی قراره ادامه پیدا کنه.

من خیلی آدم ابراز احساساتی نیستم. بیشتر آدم احساساتمو قاب کنم گوشه دیوار دلم و با بغض مدام نگاهشون کنمی هستم.

تنها چیزی که می‌تونه از هر نظر من رو فیکس کنه:
تنها چیزی که می‌تونه از هر نظر من رو فیکس کنه:

می‌خوام درباره‌ش برم و پشت سرم رو هم نگاه نکنم.

توانایی برقراری ارتباط با انسان‌ها در من مرده. پودر شده و از بین رفته.

Repost from Helter Skelter
I packed my clothes and left home that night. Though she begged me to stay, I was sure I was right.

Repost from هموسو.
ثبات روانی برای من یک رویاست.

به یه ویکتور نیاز دارم که فقط حرف بزنه و منم به صداش گوش بدم.

Repost from RegaPlus
‏امروز بافقی‌ام. کاملا وحشی‌. @RegaPlus
‏امروز بافقی‌ام. کاملا وحشی‌. @RegaPlus

photo content
+1