ru
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Открыть в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Больше
712
Подписчики
-424 часа
-37 дней
-1130 день
Архив постов
خدا می‌دونه فقط اگر یک بغل از مدز/ هنیبال می‌داشتم چی می‌شد❤️(فیکس نمی‌شدم، بدتر می‌شدم)

Repost from N/a
photo content

Repost from Hannigraham Cult
بدم میاد وقتی یقه منو میگیرن وقتی بی ذوق و بی تفاوت میشم به یه سری چیزا لایک ببخشید خودت نگا کن ببین چطوری ریدی تو ذوقم که الان دیگه چیزای مورد علاقه ی خودم معنیشونو از دست دادن

Repost from بیگانه
چطور برات بگم؟ آدم حس‌ می‌کنه. آدم واقعی بودن یا نبودن رو می‌فهمه. آدم پشیمونی پشت عذرخواهی رو میفهمه. اینکه چرا فلان کفش از فلان کفش بهتره رو میفهمه. اینکه فلانی یه ریگی به کفشش هست رو میفهمه. اینکه طرف دورویی می‌کنه رو می‌فهمه. حال بد عزیزش رون زنگ زدن می‌فهمه. اینکه دوستت دارم فقط از روی عادت بوده یا از درون جوشیده رو می‌فهمه. می‌خوام بگم آدم خیلی چیزهارو می‌فهمه بدون اینکه بدونه چطور فهمیده. من که پذیرفتم خیلی چیزها توضیح نمیخواد. آدم می‌فهمتش و همین کافیه.

بنظرم به عنوان آدمی که آزمون جامع میدیا نداره زیادی ناشکرم.

احساس می‌کنم اینجا زیادی شلوغه و باید غرها و باقی حرف‌ها رو ببرم یک‌جای دیگه بزنم ولی اگر یک‌جای دیگه فقط برای این کار داشته باشم یعنی اونجا باید فقط مختص به یک‌چیز باشه- می‌فهمید چی می‌گم؟❤️

1|4 - Maria - The Tiger Lillies (320).mp319.13 MB

Repost from Eternity and a day
تلگرام خیلی بامزس. فوتباله همه با هم تو چنلاشون حرف میزنن، پایتخته همه نگاه میکنن نظر میدن، سران ممکلت رو خرس میخوره جوک میسازن. واقعا چنل داشتن و دنبال کردن محتوای چنل‌های بقیه رو دوست دارم.

Repost from Hannigraham Cult
اگر او بودم.

Repost from Hannigraham Cult
:))
:))

زندگی:
زندگی: