ru
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Открыть в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Больше
717
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-730 день
Архив постов
جک کرافورد از میزان حماقتت می‌شه برق تولید کرد.

آلانا بلوم برو خودت رو بکش

بعضی وقت‌ها فقط نمی‌خوام من اون کسی باشم که با آدم‌ها قطع ارتباط می‌کنه ولی مثل اینکه تنها کاریه که بلدم انجام بدم.

need a new a piercing or a tattoo or haircut idk, so I can be happy for about 32 hours.

یعنی آدم‌ها واقعا بامزه‌ان. هزاران انتظار بی‌جا ازشون داری و در نهایت به بن‌بست می‌خوری ولی خدا نکنه یک‌وقت شما انتظارات یک شخص دیگه رو برآورده نکنی. اون‌وقت شما تبدیل می‌شید به آدمی که تو ذوق می‌زنه، ناامید می‌کنه، مسئولیت‌پذیر نیست و هزار چیز دیگه ولی اوا گفتی اون نتونست طبق انتظارت پیش بره؟ عیبی نداره که حالا. پیش میاد بالاخره.

سلام هنیبال لکتر لطفا بیا من رو تبدیل به وعده غذاییت کن و از این فلاکت نجاتم بده.

جدی هروقت اوضاع بهتر می‌شه باید به همه‌چیز شک کنم چون دقیقا از فرداش همه‌چیز فقط به روال قبل برمی‌گرده و یادم میاد که اوه ببخشید پس همه آدما شبیه به همدیگه‌ان و تنها وجه مشترکشون غیرقابل تحمل بودنشونه.

تنها چیزی که وقتی همه‌چیز سخته بهش برمی‌گردم:
تنها چیزی که وقتی همه‌چیز سخته بهش برمی‌گردم:

خدا می‌دونه فقط اگر یک بغل از مدز/ هنیبال می‌داشتم چی می‌شد❤️(فیکس نمی‌شدم، بدتر می‌شدم)

Repost from N/a
photo content

Repost from Hannigraham Cult
بدم میاد وقتی یقه منو میگیرن وقتی بی ذوق و بی تفاوت میشم به یه سری چیزا لایک ببخشید خودت نگا کن ببین چطوری ریدی تو ذوقم که الان دیگه چیزای مورد علاقه ی خودم معنیشونو از دست دادن

Repost from بیگانه
چطور برات بگم؟ آدم حس‌ می‌کنه. آدم واقعی بودن یا نبودن رو می‌فهمه. آدم پشیمونی پشت عذرخواهی رو میفهمه. اینکه چرا فلان کفش از فلان کفش بهتره رو میفهمه. اینکه فلانی یه ریگی به کفشش هست رو میفهمه. اینکه طرف دورویی می‌کنه رو می‌فهمه. حال بد عزیزش رون زنگ زدن می‌فهمه. اینکه دوستت دارم فقط از روی عادت بوده یا از درون جوشیده رو می‌فهمه. می‌خوام بگم آدم خیلی چیزهارو می‌فهمه بدون اینکه بدونه چطور فهمیده. من که پذیرفتم خیلی چیزها توضیح نمیخواد. آدم می‌فهمتش و همین کافیه.

بنظرم به عنوان آدمی که آزمون جامع میدیا نداره زیادی ناشکرم.

احساس می‌کنم اینجا زیادی شلوغه و باید غرها و باقی حرف‌ها رو ببرم یک‌جای دیگه بزنم ولی اگر یک‌جای دیگه فقط برای این کار داشته باشم یعنی اونجا باید فقط مختص به یک‌چیز باشه- می‌فهمید چی می‌گم؟❤️