ru
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Открыть в Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Больше
712
Подписчики
+124 часа
-47 дней
-730 день
Архив постов
Repost from بیگانه
تا اطلاع‌ثانوی توی زندگیم حوصله‌ی هیچ رندوم شت اضافه‌ای رو ندارم.

پدر‌ها و مشکلات پدرانه.

Видеосообщение00:36

دانشگاه به معنای واقعی کلمه شیره وجودم رو می‌مکه

از خودم متنفرم که می‌تونم به بد رفتاری‌های دیگران حق بدم «خسته‌ست اشکال نداره اگر توهین کرد» «کسی رو از دست داده اشکال نداره اگر عصبانیتش رو سر من خالی می‌کنه» «بلد نیست چطور صحبت کنه اشکالی نداره اگر بی‌احترامی کرد» «اهل پیام دادن نیست اشکال نداره اگر خبر نمی‌گیره».

Kate Bush - Symphony in Blue.mp38.41 MB

اگر قرار بود هربار که یك آدم ناامیدم می‌کنه، یک تار از موهام بریزه، الان کچل‌ بودم.

سن عجیبیه در لحظه میخوام دنیا رو عوض کنم ورزش کنم مهاجرت کنم برم بیرون خونه رو اتیش بزنم ادما رو بکشم ببوسم برقصم طراحی کنم و تمام دنیا رو بگردم چون اگر الان این کارو نکنم پس کی؟ و به ثانیه بعدی نکشیده دلم میخواد فقط توی تخت بمونم میگم این زندگی کیری و تولد در ایران شاید به این معنیه که ادامه نده دیگه کسکش.

من نمی‌دونم مگه این سردرد و معده‌درد کم بود که دندون درد هم بهش اضافه شده؟

تفریح سالم دانشجوی ادبیات نمایشی مملکت:
تفریح سالم دانشجوی ادبیات نمایشی مملکت:

استاد فلسفه غرب جوری بود که دلتنگ استاد فلسفه شرق شدم. چیه این زندگی آخه.

بشه بشه

عزیزدلم یه قدم زدنمون نشه؟!

اولین صبح پاییزه رو به شما و بقیه جهانیان تبریک میگم!!! امیدوارم کنار کسی که دوستش دارید؛ دست تو دست زیر بارون روی برگ های نارنجی قدم بزنید

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد. - Статистика и аналитика Telegram-канала @emptycreature