مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد712
المشتركون
+124 ساعات
-47 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
از خودم متنفرم که میتونم به بد رفتاریهای دیگران حق بدم «خستهست اشکال نداره اگر توهین کرد» «کسی رو از دست داده اشکال نداره اگر عصبانیتش رو سر من خالی میکنه» «بلد نیست چطور صحبت کنه اشکالی نداره اگر بیاحترامی کرد» «اهل پیام دادن نیست اشکال نداره اگر خبر نمیگیره».
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
اگر قرار بود هربار که یك آدم ناامیدم میکنه، یک تار از موهام بریزه، الان کچل بودم.
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
سن عجیبیه در لحظه میخوام دنیا رو عوض کنم ورزش کنم مهاجرت کنم برم بیرون خونه رو اتیش بزنم ادما رو بکشم ببوسم برقصم طراحی کنم و تمام دنیا رو بگردم چون اگر الان این کارو نکنم پس کی؟ و به ثانیه بعدی نکشیده دلم میخواد فقط توی تخت بمونم میگم این زندگی کیری و تولد در ایران شاید به این معنیه که ادامه نده دیگه کسکش.
من نمیدونم مگه این سردرد و معدهدرد کم بود که دندون درد هم بهش اضافه شده؟
اولین صبح پاییزه رو به شما و بقیه جهانیان تبریک میگم!!!
امیدوارم کنار کسی که دوستش دارید؛
دست تو دست
زیر بارون
روی برگ های نارنجی
قدم بزنید
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
