ru
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Открыть в Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Caption | کپشن

Канал Caption | کپشن (@caption) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 239 793 подписчиков, занимая 62 место в категории Мотивация и цитаты и 903 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 239 793 подписчиков.

Согласно последним данным от 24 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -3 429, а за последние 24 часа — -91, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 13.94%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.41% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 33 428 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 10 577 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 358.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 25 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Мотивация и цитаты.

239 793
Подписчики
-9124 часа
-6887 дней
-3 42930 день
Архив постов
من خیلی کت پوشم و واقعن دوس دارم پارتنری داشته باشم ک بهم بخوره و استایلمو تغییر ندم واسه اینک خیلی متفاوت نباشیم :) mareena
من خیلی کت پوشم و واقعن دوس دارم پارتنری داشته باشم ک بهم بخوره و استایلمو تغییر ندم واسه اینک خیلی متفاوت نباشیم :) mareena @Caption

من از غذای ارزون ،لباس ارزون ،‌دوره آموزشی ارزون ،‌تراپیست ارزون ،دکتر ارزون ،‌سفر ارزون ،‌ماشین ارزون ،‌خونه ارزون و هر چیز ارزونی که در جهان هست متنفرم و چاره ای جز انتخاب چیزای ارزون ندارم. abouthadess @Caption

‏ایراد من اینه تو همه مسائل خودمو میذارم جای طرف مقابل میگم هااا اونم حق داره ها. عوض اینکه اول خودمو در نظر بگیرم و ببینم من چقدر حق دارم. Erfan @Caption

‏یه آهنگِ بیکلام شده تمامِ وراجی هایّ من. @Caption 🕊دلفریب

Голосовое сообщение00:30

میدانيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟ آنجاست که به دلتان فرصت میدهيد! به دلتان این جرأت را میدهيد که دوباره به زندگی اعتماد کند، بدى‌ها را فراموش کند، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشد، منتظر يك آدم تازه كه به او فرصت میدهيد گذشته را با همه بدى‌هايش ببخشد و بگذارد اتفاقات گذشته، در گذشته بماند. اینجا قشنگ‌ترین جای زندگی است، جایی که از صفر شروع ميكنيد، جایی که دوباره متولد مى‌شويد... Serareh @Caption

‏دختر بودن جالبه، سیکل هورمونی‌مو چک کردم بفهمم گریه‌ و ناراحتیم منطقیه یا نه. @Caption مَهی

من و دخترم در حال رفتن به محل کار مادرش تا باهم بریم شهربازی Saberta @Caption
من و دخترم در حال رفتن به محل کار مادرش تا باهم بریم شهربازی Saberta @Caption

ever since i was a little girl i have loved staying up really late hanging out with myself and thinking about stuff and things. از همون موقعی که یه دختربچه کم سن و سال بودم دوست داشتم شبا تا دیر وقت بیدار بمونم و با خودم وقت بگذرونم و به خیلی چیزا فکر کنم و برای خودم خیالبافی کنم. @Caption

‏در زندگیتون هیچوقت با هیشکی درددل نکنید، حتی صمیمی‌ترین‌ها و بهترین‌ها هم تو روزهای سختی از همون علیه‌تون استفاده می‌کنن. هر چی می‌خواید تعریف کنید برای در و دیوار بگید. infinity @Caption

وقتی قهر میکنه بلاکش نکن... بیو سیاه نکن... از این بیو بزار مثل سگ پشیمون بشه:🌕🖤 @Bioooo

اگه یه روزی موزیک‌های بی‌کلام رو از من بگیرن تا ابد تو غم‌هام غرق می‌شم و چیزی ازم باقی نمی‌مونه. خیلی شب‌ها تنها چیزی که باعث می‌شه قوی بمونم و دووم بیارم، همین بی‌کلام‌هاست 🤍 @Caption

Голосовое сообщение00:29

از خودم بابت خوندن این کتاب تا همیشه متشکرم.🤍 Marziim @Caption
+1
از خودم بابت خوندن این کتاب تا همیشه متشکرم.🤍 Marziim @Caption

اگه بخشیدمت سر این بود که پرونده بسته شه، ازت رها شم و بتونم دوباره زندگی کنم وگرنه اگه یه روزی گریه‌هات رو ببینم، نرسیدن‌هات رو ببینم و یا ترک و طرد شدنت رو ببینم ناراحت نمیشم norbeho @Caption

Don't be afraid to spend money on concert tickets and travel. Be afraid of growing old and realizing the only place you ever went was work. از اینکه پولت رو خرج بلیت کنسرت و سفر بکنی اصلاً نترس. از این بترس که سنت بره بالا و ببینی تنها جایی که وقتت رو گذروندی سرکار بوده. @Caption

منو دوستم که کل سال منتظر پاییز بودیم، meanwhile ما هر شب تو خونه: MahshidSafaei @Caption
منو دوستم که کل سال منتظر پاییز بودیم، meanwhile ما هر شب تو خونه: MahshidSafaei @Caption