ru
Feedback
Midnight

Midnight

Открыть в Telegram
3 298
Подписчики
+7724 часа
+2717 дней
+1 32130 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+1 544
в 6 каналах
май '26
+29
в 0 каналах
Get PRO
апрель '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+2 548
в 11 каналах
Get PRO
январь '26
+40
в 1 каналах
Get PRO
декабрь '25
+262
в 5 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+448
в 7 каналах
Get PRO
октябрь '25
+2 654
в 7 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+157
в 7 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
25 июня+2
24 июня+13
23 июня+77
22 июня+66
21 июня+47
20 июня+2
19 июня+1
18 июня+3
17 июня+113
16 июня+125
15 июня+7
14 июня+6
13 июня+4
12 июня+13
11 июня+7
10 июня+8
09 июня+6
08 июня+1
07 июня+1 009
06 июня+5
05 июня+4
04 июня+4
03 июня+10
02 июня+9
01 июня+2
Посты канала
ولی تو آدمی که هیچی براش مهن نبودو غمگین کردی. @Text_Midnight

2
ای فکرهای لعنتی احمقانه ام این وقت شب به من چه که او در خیال کیست… @Text_Midnight
550
3
هرکه‌خیری دیده از من‌هی بدی برمن‌ رسانده هرکه‌را برسرنهادم جای من غیری‌نشانده این چنین من را نبینی مانده‌ام غمگین‌وتنها مهربانی‌های‌ بی‌جا تا به این روزم کشانده! آرین کشوری @Text_Midnight
546
4
‏با آن‌همه تلاش و رنجی که تحمل کردی، حالا چگونه میخواهی بیهوده بودن آن‌ها را بپذیری؟ @Text_Midnight
602
5
ولی من حس میکنم دجله‌ی من خرابه. مهم نیس چقدر نیت کنم و توش بندازم تهس  بهم الت خر تحویل میده:) @Text_Midnight
887
6
و رهایت کردم با اینکه به بند بندت معتاد بودم…! @Text_Midnight
1 026
7
خدایا آدم خوبو گیر آدم خوب بنداز، آدم گرگ و بد ذات رو گیر همدیگه،آمین @Text_Midnight
1 212
8
سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
سلام بر ستم دیده بی یاور... تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
1 216
9
دلم میخواد از شوق دیدن یه آدم که مثلا قرار فردا ببینمش شب ‌ها خوابم نبره :) @Text_Midnight
1 392
10
تو مرا یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود یا نشود حرفی نیست،اما… نفسم می گیرد در هوای که نفس های تو نیست. سهراب سپهری @Text_Midnight
1 132
11
این نفس های عمیقی که می‌کشیم همون حرفاییه که نمی‌زنیم. @Text_Midnight
1 121
12
ناسپاس بودید نبست به افرادی که در درونشان مشغول جنگهای بی پایان بودند ولی موجب درمان و شادمانی شما شدند. @Text_Midnight
31
13
‏تک تک روزایی که حرف نزدیم بهت فکر کردم. @Text_Midnight
1 253
14
گفتم یکمم اون تلاش کنه، بعدش دیگه همو ندیدیم. @Text_Midnight
1 149
15
از حس اولیه‌ای که از آدما میگیرم ممنونم، هیچوقت بهم دروغ نگفت. @Text_Midnight
1 255
16
و گاهی شب تنها چیزیست که آدم را میفهمد. @Text_Midnight
1 325
17
کاج روزی آشنا با زردی پاییز بود روزگار از او درختی بی تفاوت ساخت هادی معراج @Text_Midnight
1 263
18
چجوری ببخشم؟ ‏شما منو آزار دادید ولی جوری رفتار کردید که انگار من شما رو آزار دادم. @Text_Midnight
1 372
19
‏بدترین حس دنیا اینه که به خودت نگاه میکنی و میگی حق من این نیست. @Text_Midnight
1 541
20
آدما بهت یاد میدن که هیچی بهتر از تنهایی نیست. @Text_Midnight
1 596