ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 239 793 مشتركاً، محتلاً المرتبة 62 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 903 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 239 793 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 429، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -91، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 13.94‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.41‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 33 428 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 577 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 358.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

239 793
المشتركون
-9124 ساعات
-6887 أيام
-3 42930 أيام
أرشيف المشاركات
من خیلی کت پوشم و واقعن دوس دارم پارتنری داشته باشم ک بهم بخوره و استایلمو تغییر ندم واسه اینک خیلی متفاوت نباشیم :) mareena
من خیلی کت پوشم و واقعن دوس دارم پارتنری داشته باشم ک بهم بخوره و استایلمو تغییر ندم واسه اینک خیلی متفاوت نباشیم :) mareena @Caption

من از غذای ارزون ،لباس ارزون ،‌دوره آموزشی ارزون ،‌تراپیست ارزون ،دکتر ارزون ،‌سفر ارزون ،‌ماشین ارزون ،‌خونه ارزون و هر چیز ارزونی که در جهان هست متنفرم و چاره ای جز انتخاب چیزای ارزون ندارم. abouthadess @Caption

‏ایراد من اینه تو همه مسائل خودمو میذارم جای طرف مقابل میگم هااا اونم حق داره ها. عوض اینکه اول خودمو در نظر بگیرم و ببینم من چقدر حق دارم. Erfan @Caption

‏یه آهنگِ بیکلام شده تمامِ وراجی هایّ من. @Caption 🕊دلفریب

رسالة صوتية00:30

میدانيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟ آنجاست که به دلتان فرصت میدهيد! به دلتان این جرأت را میدهيد که دوباره به زندگی اعتماد کند، بدى‌ها را فراموش کند، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشد، منتظر يك آدم تازه كه به او فرصت میدهيد گذشته را با همه بدى‌هايش ببخشد و بگذارد اتفاقات گذشته، در گذشته بماند. اینجا قشنگ‌ترین جای زندگی است، جایی که از صفر شروع ميكنيد، جایی که دوباره متولد مى‌شويد... Serareh @Caption

‏دختر بودن جالبه، سیکل هورمونی‌مو چک کردم بفهمم گریه‌ و ناراحتیم منطقیه یا نه. @Caption مَهی

من و دخترم در حال رفتن به محل کار مادرش تا باهم بریم شهربازی Saberta @Caption
من و دخترم در حال رفتن به محل کار مادرش تا باهم بریم شهربازی Saberta @Caption

ever since i was a little girl i have loved staying up really late hanging out with myself and thinking about stuff and things. از همون موقعی که یه دختربچه کم سن و سال بودم دوست داشتم شبا تا دیر وقت بیدار بمونم و با خودم وقت بگذرونم و به خیلی چیزا فکر کنم و برای خودم خیالبافی کنم. @Caption

‏در زندگیتون هیچوقت با هیشکی درددل نکنید، حتی صمیمی‌ترین‌ها و بهترین‌ها هم تو روزهای سختی از همون علیه‌تون استفاده می‌کنن. هر چی می‌خواید تعریف کنید برای در و دیوار بگید. infinity @Caption

وقتی قهر میکنه بلاکش نکن... بیو سیاه نکن... از این بیو بزار مثل سگ پشیمون بشه:🌕🖤 @Bioooo

اگه یه روزی موزیک‌های بی‌کلام رو از من بگیرن تا ابد تو غم‌هام غرق می‌شم و چیزی ازم باقی نمی‌مونه. خیلی شب‌ها تنها چیزی که باعث می‌شه قوی بمونم و دووم بیارم، همین بی‌کلام‌هاست 🤍 @Caption

رسالة صوتية00:29

از خودم بابت خوندن این کتاب تا همیشه متشکرم.🤍 Marziim @Caption
+1
از خودم بابت خوندن این کتاب تا همیشه متشکرم.🤍 Marziim @Caption

اگه بخشیدمت سر این بود که پرونده بسته شه، ازت رها شم و بتونم دوباره زندگی کنم وگرنه اگه یه روزی گریه‌هات رو ببینم، نرسیدن‌هات رو ببینم و یا ترک و طرد شدنت رو ببینم ناراحت نمیشم norbeho @Caption

Don't be afraid to spend money on concert tickets and travel. Be afraid of growing old and realizing the only place you ever went was work. از اینکه پولت رو خرج بلیت کنسرت و سفر بکنی اصلاً نترس. از این بترس که سنت بره بالا و ببینی تنها جایی که وقتت رو گذروندی سرکار بوده. @Caption

منو دوستم که کل سال منتظر پاییز بودیم، meanwhile ما هر شب تو خونه: MahshidSafaei @Caption
منو دوستم که کل سال منتظر پاییز بودیم، meanwhile ما هر شب تو خونه: MahshidSafaei @Caption