سیده مارال بابائی|حَفيدةُ الْحُسَينْ(ع)🕊
Открыть в Telegram
سَرِ ما در رهِ معشوق فدا بود، فدا … می نويسم و عكس می گيرم از براى رضايت خداوند متعال🍃 كربلاءالمقدسه•طهران•بیروت 🇱🇧🇮🇶🇮🇷 اينستاگرام: https://instagram.com/maralbabaeei?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ=
Больше691
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+130 день
Архив постов
خواهرِ عزیز تر از جانم این رو برام فرستاده بود.
چون من خیلی دوستش داشتم، شما هم دوستش خواهید داشت قطعا…
شب سومی اسم حضرت رقیه(س) اومد، یادم کنید.
ياليلي ملا مجتبى الكعبي ١٤٤٧ هـ 1
-عزيز دلم حتى ايران و آمريكا هم توافقنامه امضا كردن، ولى تو با من به نتيجه نرسيدى.
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین
خود نعش خود به شانه گرفتم گریستم؛
عفیف باختری
تو را ببینم و خواهم که خاک پای تو باشم
مرا ببینی و چون باد بگذری که «ندیدم»…
سعدی
من آسمان پر از ابرهای دلگیرم
اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم
از گیج بودنِ خودم غصه دارم. از حواس پرتی هام.
از جملهٔ«دقت کن»…
از سوال ها و درخواست های اضافم
از این ذهنِ آشفته
که عالم و آدم رو کلافه کرده…
-سلام و درودِ خداوند بر آن هایی که حتی جواب پیام هایمان را نمی دهند اما ما از دور برایشان سعدی می خوانیم.
هزار روز به شب، شب به روز آوردیم
میان ما و فراق تو ماجراست هنوز…
#شکیبی_اصفهانی
این موضوع بیشتر دخترانه است، لطفا آقایان خودشان را زیاد درگیر نکنند، با سپاس🤲🏻
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
