سیده مارال بابائی|حَفيدةُ الْحُسَينْ(ع)🕊
前往频道在 Telegram
سَرِ ما در رهِ معشوق فدا بود، فدا … می نويسم و عكس می گيرم از براى رضايت خداوند متعال🍃 كربلاءالمقدسه•طهران•بیروت 🇱🇧🇮🇶🇮🇷 اينستاگرام: https://instagram.com/maralbabaeei?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ=
显示更多691
订阅者
无数据24 小时
-17 天
+130 天
帖子存档
خواهرِ عزیز تر از جانم این رو برام فرستاده بود.
چون من خیلی دوستش داشتم، شما هم دوستش خواهید داشت قطعا…
شب سومی اسم حضرت رقیه(س) اومد، یادم کنید.
ياليلي ملا مجتبى الكعبي ١٤٤٧ هـ 1
-عزيز دلم حتى ايران و آمريكا هم توافقنامه امضا كردن، ولى تو با من به نتيجه نرسيدى.
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین
خود نعش خود به شانه گرفتم گریستم؛
عفیف باختری
تو را ببینم و خواهم که خاک پای تو باشم
مرا ببینی و چون باد بگذری که «ندیدم»…
سعدی
من آسمان پر از ابرهای دلگیرم
اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم
از گیج بودنِ خودم غصه دارم. از حواس پرتی هام.
از جملهٔ«دقت کن»…
از سوال ها و درخواست های اضافم
از این ذهنِ آشفته
که عالم و آدم رو کلافه کرده…
-سلام و درودِ خداوند بر آن هایی که حتی جواب پیام هایمان را نمی دهند اما ما از دور برایشان سعدی می خوانیم.
هزار روز به شب، شب به روز آوردیم
میان ما و فراق تو ماجراست هنوز…
#شکیبی_اصفهانی
این موضوع بیشتر دخترانه است، لطفا آقایان خودشان را زیاد درگیر نکنند، با سپاس🤲🏻
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
