ru
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Открыть в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Больше
2 685
Подписчики
-324 часа
-127 дней
+1830 день
Архив постов
‏همسایه بالایی قبلا صدا اسب میداد الان صدا B2

photo content

photo content

‏دیگه نبینم هی بگید جمهوری اسلامی تو این ۴۰ ۵۰ سال چیزی نساخته‌ها. شما حساب کن ببین چقدررررر ساختن که ۸ روزه دارن شب و روز میزنن ولی هنوز انبار برای مخفی کردن موشک و کلی تونل زیرزمینی دیگه هست.‌ پس یعنی ساختن، خیلی هم ساختن، ولی نه برای من و شما و مملکت، برای خودشون و عرعرهاشون.

‏تو کلیپای صداسیما هی میگن اینجوری میخواستن ما رو آزاد کنن؟ حاجی کسی قرار نبود شما رو آزاد کنه. قراره مردم رو آزاد کنن. شما قراره چال شید.

نتانیاهو: در هفته اول جنگ، خامنه‌ای رو حذف کردیم و ده‌ها مقام ارشد و صدها عامل تروریستی رو ناکام گذاشتیم ما تأسیسات دولتی، زیرساخت‌های هسته‌ای، مراکز فرماندهی و پایگاه‌های نظامی، کارخانه‌های تسلیحاتی، انبارهای موشک و پهپاد و صدها پرتابگر موشک رو نابود کردیم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، گفت جمهوری اسلامی مسئول حمله به یک مدرسهٔ دخترانه در #میناب بوده است. ترامپ: بر اساس آنچه دیده‌ام، این کار توسط ایران انجام شده است. خبرنگار: آقای هگست، آیا این درست است؟ آیا ایران این کار را انجام داده است؟ هگست: در حال بررسی است. هنوز در حال بررسی است. تنها طرفی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد ایران است. ترامپ: ما فکر می‌کنیم این کار توسط ایران انجام شده است. همان‌طور که می‌دانید، دقت مهمات آن‌ها بسیار پایین است. آن‌ها هیچ دقتی ندارند. این کار توسط ایران انجام شده است. ardeshir

مصاحبه الان ترامپ: خبرنگار: به نظر شما نقشه ایران بعد از این همه کار به همین شکل می‌مونه؟ ترامپ: نمی توانم به شما بگویم، احتمالا نه‌‌!

زدن انبارها نفت ۲نکته داره ۱.جنگ رو وارد زیرساخت ها کردن و حالا مستقیما مردم وارد جنگ شدن ۲.نبود نفت و انرژی و... می‌تونه مردم معترض رو بکشونه پا خیابون ...

خار انبار‌های نفت رو امشب … 🤝

ترامپ: ما از شر رهبری ارشد خامنه‌ای خلاص شدیم و از شر رهبری سطح دوم هم خلاص شدیم. حالا آنها در سطح سوم یا چهارم رهبری خود هستند و رهبرانی دارند که هیچ‌کس حتی آنها را نمی‌شناسد.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آمریکا یک مدرسه ایرانی را بمباران کرده است: این ایران بود که این کار را کرد‌‌.

ترامپ: من نمی‌خواهم کردها وارد عمل شوند، دنبال تجزیه ایران نیستم.

⚠️⚠️اطلاعیه فوری ایمنی با توجه به وقوع انفجار در چندین انبار و تأسیسات نفتی در تهران، از همه شهروندان تقاضا می‌شود به هیچ عنوان به محل حادثه نزدیک نشوند و از تجمع در اطراف منطقه خودداری کنند. نزدیک شدن به محل حادثه می‌تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد، از جمله: -احتمال انفجارهای ثانویه به دلیل وجود مواد سوختی -انتشار گازها و دودهای سمی -ریزش سازه‌ها و تجهیزات فلزی در اطراف محل انفجار -آتش‌سوزی‌های ناگهانی و گسترش شعله‌ها -خطر سوختگی شدید یا آسیب‌های جدی جسمی از شهروندان عزیز درخواست می‌شود: از نزدیک شدن و توقف در اطراف محل حادثه خودداری کنند

🔺هشدار فوری با توجه به وجود حجم بالای سوخت در مخازن انبار نفت فردیس کرج، شهران تهران و شهرری؛ امکان انفجار ثانویه و بسیار مهیب وجود دارد، همچنین گاز متصاد شده از این سوخت‌ها خطرناک است. فاصله بگیرید.

از ایران وصل بودن ۲ نوعه، یا با رانت وصلی یا با کسکشی.

عشششششششششش میکنم با اینا

+1
a1238a3b_baa1_457c_94a3_e83cbd34891eHamenei_140_audio_only_med.m4a2.30 MB

‏دیگه نبینم هی بگید جمهوری اسلامی تو این ۴۰ ۵۰ سال چیزی نساخته‌ها. شما حساب کن ببین چقدررررر ساختن که ۸ روزه دارن شب و روز میزنن ولی هنوز انبار برای مخفی کردن موشک و کلی تونل زیرزمینی دیگه هست.‌ پس یعنی ساختن، خیلی هم ساختن، ولی نه برای من و شما و مملکت، برای خودشون و عرعرهاشون.

‏اونقدر حوصلم سر رفته که برای پنجمین بار ناهار خوردم و برای دومین بار توی روز رفتم حموم.