pineapple ➕
Ir al canal en Telegram
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Mostrar más2 685
Suscriptores
-324 horas
-127 días
+1830 días
Archivo de publicaciones
2 686
دیگه نبینم هی بگید جمهوری اسلامی تو این ۴۰ ۵۰ سال چیزی نساختهها.
شما حساب کن ببین چقدررررر ساختن که ۸ روزه دارن شب و روز میزنن ولی هنوز انبار برای مخفی کردن موشک و کلی تونل زیرزمینی دیگه هست.
پس یعنی ساختن، خیلی هم ساختن، ولی نه برای من و شما و مملکت، برای خودشون و عرعرهاشون.
2 686
تو کلیپای صداسیما هی میگن اینجوری میخواستن ما رو آزاد کنن؟
حاجی کسی قرار نبود شما رو آزاد کنه. قراره مردم رو آزاد کنن. شما قراره چال شید.
2 686
نتانیاهو:
در هفته اول جنگ، خامنهای رو حذف کردیم و دهها مقام ارشد و صدها عامل تروریستی رو ناکام گذاشتیم
ما تأسیسات دولتی، زیرساختهای هستهای، مراکز فرماندهی و پایگاههای نظامی، کارخانههای تسلیحاتی، انبارهای موشک و پهپاد و صدها پرتابگر موشک رو نابود کردیم.
2 686
دونالد ترامپ، رئیسجمهوری ایالات متحده، گفت جمهوری اسلامی مسئول حمله به یک مدرسهٔ دخترانه در #میناب بوده است.
ترامپ: بر اساس آنچه دیدهام، این کار توسط ایران انجام شده است.
خبرنگار: آقای هگست، آیا این درست است؟ آیا ایران این کار را انجام داده است؟
هگست: در حال بررسی است. هنوز در حال بررسی است. تنها طرفی که غیرنظامیان را هدف قرار میدهد ایران است.
ترامپ: ما فکر میکنیم این کار توسط ایران انجام شده است. همانطور که میدانید، دقت مهمات آنها بسیار پایین است. آنها هیچ دقتی ندارند. این کار توسط ایران انجام شده است.
ardeshir
2 686
مصاحبه الان ترامپ:
خبرنگار: به نظر شما نقشه ایران بعد از این همه کار به همین شکل میمونه؟
ترامپ: نمی توانم به شما بگویم، احتمالا نه!
2 686
زدن انبارها نفت ۲نکته داره
۱.جنگ رو وارد زیرساخت ها کردن و حالا مستقیما مردم وارد جنگ شدن
۲.نبود نفت و انرژی و... میتونه مردم معترض رو بکشونه پا خیابون ...
2 686
ترامپ: ما از شر رهبری ارشد خامنهای خلاص شدیم و از شر رهبری سطح دوم هم خلاص شدیم. حالا آنها در سطح سوم یا چهارم رهبری خود هستند و رهبرانی دارند که هیچکس حتی آنها را نمیشناسد.
2 686
ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آمریکا یک مدرسه ایرانی را بمباران کرده است: این ایران بود که این کار را کرد.
2 686
⚠️⚠️اطلاعیه فوری ایمنی
با توجه به وقوع انفجار در چندین انبار و تأسیسات نفتی در تهران، از همه شهروندان تقاضا میشود به هیچ عنوان به محل حادثه نزدیک نشوند و از تجمع در اطراف منطقه خودداری کنند.
نزدیک شدن به محل حادثه میتواند خطرات جدی به همراه داشته باشد، از جمله:
-احتمال انفجارهای ثانویه به دلیل وجود مواد سوختی
-انتشار گازها و دودهای سمی
-ریزش سازهها و تجهیزات فلزی در اطراف محل انفجار
-آتشسوزیهای ناگهانی و گسترش شعلهها
-خطر سوختگی شدید یا آسیبهای جدی جسمی
از شهروندان عزیز درخواست میشود:
—از نزدیک شدن و توقف در اطراف محل حادثه خودداری کنند
2 686
🔺هشدار فوری
با توجه به وجود حجم بالای سوخت در مخازن انبار نفت فردیس کرج، شهران تهران و شهرری؛ امکان انفجار ثانویه و بسیار مهیب وجود دارد، همچنین گاز متصاد شده از این سوختها خطرناک است.
فاصله بگیرید.
2 686
دیگه نبینم هی بگید جمهوری اسلامی تو این ۴۰ ۵۰ سال چیزی نساختهها.
شما حساب کن ببین چقدررررر ساختن که ۸ روزه دارن شب و روز میزنن ولی هنوز انبار برای مخفی کردن موشک و کلی تونل زیرزمینی دیگه هست.
پس یعنی ساختن، خیلی هم ساختن، ولی نه برای من و شما و مملکت، برای خودشون و عرعرهاشون.
2 686
اونقدر حوصلم سر رفته که برای پنجمین بار ناهار خوردم و برای دومین بار توی روز رفتم حموم.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
