ru
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Открыть в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Больше
2 685
Подписчики
-324 часа
-127 дней
+1830 день
Архив постов
‏ببینید دوستان آدم باید اشتباهش رو قبول کنه. ما یک عذرخواهی به کسانی که نگران زیرساخت‌های کشور بودند بدهکاریم. میگفتند «زیرساخت»ها نابود میشن یک چیزی می‌دونستند. عجب سازه‌ای ساخته بودند زیر شهر! شاهکار معماری اثر استاد بانکرپناه. ما مسخره می‌کردیم میگفتیم سوراخ موش، ولی شهر موش‌ها ساخته بودن اون زیر. زیرساخت واقعی اون بود.

ایران اینترنشنال: بنا بر ارزیابی اطلاعاتی که از طریق چند منبع رسیده، در جریان حمله روز پنجشنبه به ورزشگاه ۱۲ هزار نفره آزادی تهران، بین ۹۰۰ تا هزار نیروی یگان ویژه کشته شده‌اند. ‏ این نیروها عمده ماموریتها برای کشتار مردم در اعتراض‌های تهران، البرز و شهرهای اطراف این دو استان را انجام داده‌اند

ارتش دفاعی اسرائیل (IDF) اعلام کرده است که در یک موج حملات هوایی در پایتخت ایران دیشب، ۱۶ فروند هواپیمایی که توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران استفاده می‌شد، را نابود کرده است.

⭕️پست جدید ترامپ: ایران که دارد به شدت در هم کوبیده می‌شود، از همسایگان خود در خاورمیانه عذرخواهی کرده و تسلیم آن‌ها شده و قول داده که دیگر به سمت آن‌ها شلیک نکند. این وعده فقط به خاطر حملات بی‌وقفه آمریکا و اسرائیل داده شده است. آن‌ها قصد داشتند خاورمیانه را تصرف کرده و بر آن حکومت کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران در برابر کشورهای اطراف خاورمیانه شکست خورده است. آن‌ها گفته‌اند: «ممنونیم رئیس‌جمهور ترامپ.» و من گفته‌ام: «خواهش می‌کنم!» ایران دیگر «قلدر خاورمیانه» نیست؛ بلکه اکنون «بازنده خاورمیانه» است و برای دهه‌های زیادی همین‌طور خواهد ماند تا زمانی که تسلیم شود یا، به احتمال بیشتر، کاملاً فروبپاشد. امروز ایران ضربه بسیار سختی خواهد خورد. در حال بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی هستند؛ به دلیل رفتار بد ایران، مناطقی و گروه‌هایی که تا این لحظه هدف قرار نگرفته بودند اکنون ممکن است هدف قرار بگیرند.

Repost from "ویراگو"‌
گلستان و فرودگاه مهرآباد و استادیوم ۱۲ هزار نفری که هیچی، حتی اگه تخت جمشید و پاسارگاد و زیگورات چغازنبیل هم تخریب شه مهم نیست و آخوند باید بره، چون با وجود آخوند دیر یا زود همه‌ چی نابود میشه.

به ۳ نفر قول دادم‌ اگه تا هفته دوم فروردین تموم شد ازتون خاستگاری میکنم، خیره

حس میکنم تا ۲شنبه ۳شنبه رژیم سقوط میکنه

فوری/ناو آمریکایی🇺🇸 هواپیمابر جورج بوش با حداکثر سرعت به سمت خاورمیانه در حال حرکت است.

«مراسم ناقصی دارم».

اوضاع جوریه که شما الان بنویسی اژه‌ای کشته شد نهایتا تا یک هفته فیک‌نیوزی. بعدش میتونی بگی دیدی گفتم؟

یه آموزش زبان عبریمون نشه؟

اگه از کسی کانفیگ خریدید قطع بود یا جوابتون رو نمی‌داد یا بلاک کرد سریع با شماره 096380 تماس بگیرید و شماره کارت اون شخص رو اعلام کنید، هر کارت رو ۱۰ نفر اعلام کنن سریع حساب طرف مسدود میشه.

فوری/ترامپ: ایران 32 تا کشتی داره. همه اون 32 تا درحال حاضر غرق شدن و کف اقیانوس هستن.

دیشب چه شبی بود

میخوام بخوابم دیگه بقیشو بذارید واسه فردا

💥سه دقیقه ویدیو از انفجارهای حمله به 'فرودگاه مهرآباد #تهران' ویدیوی دریافتی از 'دید شرق فرودگاه'، شنبه ۱۶ اسفند Vahid (ببخشید من دفعه پیش اشتباهی ویدیوی دیگری از همون فرستنده رو با این شرح گذاشته بودم.) 📡 @VahidOnline

photo content
+2