shooting st⋆r 🏳️🌈
Открыть в Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
Больше206
Подписчики
+124 часа
+27 дней
-230 день
Архив постов
هنوز درگیر یکی مثل ناشناسه هستیم که میگه حتی کیر نزنیم به آخوند صرفا بهش بگیم کیری دست نخورده بمونه کون آخوند
مهم اینه که از کونی تا کون بکن همگی به این نظر واحد برسن که به روش های خودشون کیر بزنن به آخوند همین
دیگه وقتی با آبویس ترین شخص مخالف نظام که همه پشتشو دارن همراهی نمیکنه باید از همین طریق ها خرشون کرد
قبلا هم گفتم
اینها یه نقش خیلی بزرگی توی ۵۷ داشتن بعد خمینی کیرشم حسابشون نکرد، فشاری شدن، ترسید دوباره بر علیه خودش شورش کنن سیکشونو زد
حالا انگار پاتریشا دختر 17 ساله از کصخلستان بیاد مجاهد فن باشه قراره کل مارو شکست بده
مجاهدی مجاهد باش تجزیه طلبی تجزیه طلب باش هرچی هستی بر ضد آخوند باش صرفا نگو «همشون کیرین 🥹👈👉»
غیرمستقیم داره به اونایی که رو کیر آخوند تاتی تاتی میرن کمک میکنه، مخصوصا اونایی که صرفا از ترس کونشون میخوان اسرائیل حمله نکنه
Repost from Old Cardigan.
اینم نمیدونم چطور ممکنه تو این اوضاع اولویتتون رفتن این حرومزادهها نباشه؟ چطور ممکنه وقتی همهمون رو روزانه دارن به قتل میرسونن دغدغهتون چیزایی باشه که فقط بینمون تفرقه میندازه؟
https://t.me/sOOtingstar/33991
هرکی طرفدار پهلوی نیست رو کیر آخوند تاتی تاتی میکنه؟ چه طرز فکر زشتیه؟ انتظار دارین میلیونها آدم معترض مثل شما فکر کنن وگرنه پدراشون رانتین؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
