ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
206
Подписчики
+124 часа
+27 дней
-230 день
Архив постов
هنوز درگیر یکی مثل ناشناسه هستیم که می‌گه حتی کیر نزنیم به آخوند صرفا بهش بگیم کیری دست نخورده بمونه کون آخوند

مهم اینه که از کونی تا کون بکن همگی به این نظر واحد برسن که به روش های خودشون کیر بزنن به آخوند همین

دیگه وقتی با آبویس ترین شخص مخالف نظام که همه پشتشو دارن همراهی نمی‌کنه باید از همین طریق ها خرشون کرد

مثل این میمونه بگی من با میرحسین موسوی همراه میشم تا خامنه‌ای رو شکست بدیم

میدونم ولی هب

اینام فشاری شدن دوباره هفت سال علیه ایران تو ساید عراق جنگیدن

متوجه ام عزیزم

قبلا هم گفتم اینها یه نقش خیلی بزرگی توی ۵۷ داشتن بعد خمینی کیرشم حسابشون نکرد، فشاری شدن، ترسید دوباره بر علیه خودش شورش کنن سیکشونو زد

هرکی فانتزیای کصوشر خودشو داره به هرحال هر سایدی که اکثریت نیست کیر میشه

حالا انگار پاتریشا دختر 17 ساله از کصخلستان بیاد مجاهد فن باشه قراره کل مارو شکست بده

💀💀💀

ربطی نداره وقتی مخالفت کرده یعنی یجای کونش میخاره دیگه

نه ببخشید ولی با مجاهدا اوکی نباشید 😭😭

مجاهدی مجاهد باش تجزیه طلبی تجزیه طلب باش هرچی هستی بر ضد آخوند باش صرفا نگو «همشون کیرین 🥹👈👉»

غیرمستقیم داره به اونایی که رو کیر آخوند تاتی تاتی می‌رن کمک می‌کنه، مخصوصا اونایی که صرفا از ترس کونشون می‌خوان اسرائیل حمله نکنه

Repost from Old Cardigan.
اینم نمی‌دونم چطور ممکنه تو این اوضاع اولویتتون رفتن این حرومزاده‌ها نباشه؟ چطور ممکنه وقتی همه‌مون رو روزانه دارن به قتل می‌رسونن دغدغه‌تون چیزایی باشه که فقط بینمون تفرقه میندازه؟

😭😭😭

هیچکس همچین چیزی نگفت؟

https://t.me/sOOtingstar/33991 هرکی طرفدار پهلوی نیست رو کیر آخوند تاتی تاتی میکنه؟ چه طرز فکر زشتیه؟ انتظار دارین میلیونها آدم معترض مثل شما فکر کنن وگرنه پدراشون رانتین؟

اه نتم خیلی بده