shooting st⋆r 🏳️🌈
前往频道在 Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
显示更多206
订阅者
+124 小时
+27 天
-230 天
帖子存档
هنوز درگیر یکی مثل ناشناسه هستیم که میگه حتی کیر نزنیم به آخوند صرفا بهش بگیم کیری دست نخورده بمونه کون آخوند
مهم اینه که از کونی تا کون بکن همگی به این نظر واحد برسن که به روش های خودشون کیر بزنن به آخوند همین
دیگه وقتی با آبویس ترین شخص مخالف نظام که همه پشتشو دارن همراهی نمیکنه باید از همین طریق ها خرشون کرد
قبلا هم گفتم
اینها یه نقش خیلی بزرگی توی ۵۷ داشتن بعد خمینی کیرشم حسابشون نکرد، فشاری شدن، ترسید دوباره بر علیه خودش شورش کنن سیکشونو زد
حالا انگار پاتریشا دختر 17 ساله از کصخلستان بیاد مجاهد فن باشه قراره کل مارو شکست بده
مجاهدی مجاهد باش تجزیه طلبی تجزیه طلب باش هرچی هستی بر ضد آخوند باش صرفا نگو «همشون کیرین 🥹👈👉»
غیرمستقیم داره به اونایی که رو کیر آخوند تاتی تاتی میرن کمک میکنه، مخصوصا اونایی که صرفا از ترس کونشون میخوان اسرائیل حمله نکنه
Repost from Old Cardigan.
اینم نمیدونم چطور ممکنه تو این اوضاع اولویتتون رفتن این حرومزادهها نباشه؟ چطور ممکنه وقتی همهمون رو روزانه دارن به قتل میرسونن دغدغهتون چیزایی باشه که فقط بینمون تفرقه میندازه؟
https://t.me/sOOtingstar/33991
هرکی طرفدار پهلوی نیست رو کیر آخوند تاتی تاتی میکنه؟ چه طرز فکر زشتیه؟ انتظار دارین میلیونها آدم معترض مثل شما فکر کنن وگرنه پدراشون رانتین؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
