ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
206
Подписчики
+124 часа
+27 дней
-230 день
Архив постов
قربونت برم

پس عاشق تو و اونی که گفت هستم

عه

اینارو من نگفتم ولی منم عاشقتم

عاشقتم

Repost from N/a
کس ننتون

Repost from N/a
چون بهرحال moral highground داشتن از همه چی مهم‌تره برای شما جنده‌های بی‌رگ

Repost from N/a
اره بجای طرفداری از پهلوی تا آخر عمر بمونید زیر کیر حضرت آقا یوقت دوستاتون توی استن توییتر بهتون نگن zionist

Repost from N/a
حاضرید تل آخر عمرتون رو کیر اخوند تاتی‌ تاتی کنید ولی یه ذره دلتون رو با مردم صاف نکنید. براتونم مهم نیست که اتفاقا خیلی از کساییم که اخوند کشته همون کوییرها و زن‌هایین که شما سنگشونو به سینه می‌زنید چون در نهایت اینکه رانت پدرتون قطع نشه براتون مهم‌‌تره😛

+1
:(

photo content
+5

🔥🔥🔥

فعلا وضعیت طوریه که ما با همه بدیم مگر اینکه خلافش ثابت بشه =)

+1
مطمئنم خیلی‌هاتون به تازگی نقاشی‌هایی که از جاوید نام سما اسماعیلی پخش شده بود رو دیدید. سما این اواخر آهنگ سازی هم میکرد و برای دوستاش میفرستاد. امیدوارم به آهنگ‌هاشم گوش بدید و اسمش رو زنده نگه دارید:(

بچه‌ها، یه نفر مثل ما که خانواده دنبالش نمیرن #ملیکا_عزیزی
بچه‌ها، یه نفر مثل ما که خانواده دنبالش نمیرن #ملیکا_عزیزی

کسی نگفت از سلطنت نگید ولی دهن دریدگی و فحاشی هاتون رو از قبل از اعتراضات نثار آخوند ها هم بکنید نه فقط هرکسی که تو بیوش زده زن زندگی آزادی

فهمیدم

😭😭😭

کیه همیشه بعد پیامات درجا کامنت می‌ده همون

خب اینکه همیشه می‌گفته نمی‌دونم حقیقتا استراتژیش بوده تا آتو دست کسی نده فکر نکنم بحث این باشه ولی جالبه دنیارو اینطوری درک و دریافت می‌کنی