ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 836 подписчиков, занимая 7 567 место в категории Криптовалюты и 21 918 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 836 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 34, а за последние 24 часа — 13, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 45.61%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 27.38% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 764 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 060 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 94.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 836
Подписчики
+1324 часа
+287 дней
+3430 день
Архив постов
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!

نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲
نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲

در نهایت هم اینا همشون صرافیای درجه ۲ و ۳ هستن. هیچوقت در حد صرافیهایی مثل بای‌بیت و بایننس براتون نخواهند بود متاسفانه باید تبعات ایرانی بودنمون رو بکشیم. 💔

این صرافیهای چینی جدید رو نمیشناسم. هم خیلی جدید هستن و هم هنوز آزمونشون رو پس ندادن. فعلا ذخیره رو بردم روی XT که یکم قدمتش بیشتره و مدتی هم باهاش کار کردم. بین صرافیهای چینی هم فعلا با فاصله از بقیه بیشترین عمق بازار رو داره. (رتبه ۲۰ اسپات و رتبه ۱۱ فیوچرز در دنیا) اگر دوست داشتید جوین بشید از این لینک استفاده کنید: 👈 صرافی XT

اپلیکیشن Coinex روی پلی استور برای کاربران ایرانی حذف شد! حسابتون رو تخلیه کردید یا هنوز نه؟!

هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم
هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم باشند، قیمتش انقدر زیاده که مستقیما قیمت محصولات رو افزایش میده. شرکت اپل امروز اعلام کرد قیمت تمام محصولاتش بین ۱۵تا ۵۰ درصد افزایش قیمت میخورند! از اونطرف قیمت xbox و playstation به حدود ۷۰۰-۸۰۰ دلار رسیده و خیلی چیزای دیگه! و نکته بدتر اینکه اینا تازه اولشه! یکی دوسال دیگه صبر کنید تا مردم قشنگ به Ai عادت کنند و تو زندگیشون جا باز کنه؛ اونوقته که از این حالت فریمیوم خارج میشن و هزینه های سرسام آور ماهانه ۵۰-۱۰۰ دلاریشون رو باید همه پرداخت کنیم!!

این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی ام
این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی امریکا و کوبا کره شمالی و کره جنوبی حتی ایران و اسراییل هم احتمالا دارند. خلاصه که اینا چیز خاصی از تفاهم نیست صرفا نشون میده وضعیت تنش در حال تبدیل شدن از حالت غیرمستقیم به مستقیم هست.

بچه ها اینکه میگید «صرافی‌های جایگزین خوب رو معرفی کن» واقعیتش کار سختیه. دروغ به خودمون نگیم؛ الان فقط ۲ راه هست: یا باید بریم سمت صرافیهای چینی و درجه چندم که بخاطر جذب نقدینگی میپذیرن با ایرانیا یواشکی کار کنن یا اینکه برید مدارک فیک بدید برای احراز که اونم ریسکش زیاده . چون اگه یه تراکنش با صرافیهای ممنوعه و سیستم کریپتوی داخلی ایران ازتون کشف کنن، درجا پولا بلوکه میشه و چون هویت جعلیه، تمام دارایی ضبط میشه!!

محض اطلاعتون این toobit که الان دارن تبلیغ میکنن، سابقه پول خوردن از کاربرای ایرانی و بلوکه کردن حسابشون رو زیاد داره و اصلاااااا خوشنام نیست!

دیگه گفتنی‌ها رو گفتیم! پول تو کوینکس نگه ندارید. فعلا خارج کنید تا ببینیم چی میشه. یهو دیدی همین اجازه برداشتی که این دو سه روز دادند، چند وقت دیگه همینم بهمون ندادند!!!

https://x.com/wublockchain/status/2069958604682395863?s=46 وال استریت ژورنال تیتر زده که ایران 3.8 میلیارد دلار از طریق صرافی کوینکس جابجا کرده!!! ⚠️بیشتر از قبل مراقب باشید

تحریمهای بانکی و نفتی بعد از ۳۰ سال!!!! موقتا برداشته شده؛ ولی دلار بجای پایین اومدن و شکستن حبابش، داره بالا میره! ناصر نوسان داری چیکار میکنی؟!

آلاکوینا به عددهایی رسیدن که یه زمانی کسی فکرشونو نمیکرد البته بنظرم تا زمانی که ریپل بالای یک دلاره هنوز همه چی گرونه 😃

بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀
بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀

صرافی coinex که چندین سال بود روی کاربرای ایرانی شل کرده بود و یواشکی بهشون خدمات میداد، بعد از این ماجراهای تحریهای صرافیای امریکایی نهایتا وا داد و امروز به همه کاربرها ایمیل زده که مراقب باشید چون ایران هم وارد لیست تحریم شد. برنامه های افیلیشن و مارکتینگ و… رو هم برای کامیونستی ایران تعلیق کرد. مراقب داراییاتون باشی با ولت مشکوک و آدرس فلگ و کارهای ریسکی، سرمایه به باد ندید..

اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!
اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!

ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁
ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁

جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄
جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄

✅

تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه �
تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه 🎁❤️