ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 836 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 567,并在 伊朗 地区排名第 21 918

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 836 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 34,过去 24 小时变化为 13,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.61%。内容发布后 24 小时内通常能获得 27.38% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 764 次浏览,首日通常累积 4 060 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 94
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 836
订阅者
+1324 小时
+287
+3430
帖子存档
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!

نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲
نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲

در نهایت هم اینا همشون صرافیای درجه ۲ و ۳ هستن. هیچوقت در حد صرافیهایی مثل بای‌بیت و بایننس براتون نخواهند بود متاسفانه باید تبعات ایرانی بودنمون رو بکشیم. 💔

این صرافیهای چینی جدید رو نمیشناسم. هم خیلی جدید هستن و هم هنوز آزمونشون رو پس ندادن. فعلا ذخیره رو بردم روی XT که یکم قدمتش بیشتره و مدتی هم باهاش کار کردم. بین صرافیهای چینی هم فعلا با فاصله از بقیه بیشترین عمق بازار رو داره. (رتبه ۲۰ اسپات و رتبه ۱۱ فیوچرز در دنیا) اگر دوست داشتید جوین بشید از این لینک استفاده کنید: 👈 صرافی XT

اپلیکیشن Coinex روی پلی استور برای کاربران ایرانی حذف شد! حسابتون رو تخلیه کردید یا هنوز نه؟!

هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم
هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم باشند، قیمتش انقدر زیاده که مستقیما قیمت محصولات رو افزایش میده. شرکت اپل امروز اعلام کرد قیمت تمام محصولاتش بین ۱۵تا ۵۰ درصد افزایش قیمت میخورند! از اونطرف قیمت xbox و playstation به حدود ۷۰۰-۸۰۰ دلار رسیده و خیلی چیزای دیگه! و نکته بدتر اینکه اینا تازه اولشه! یکی دوسال دیگه صبر کنید تا مردم قشنگ به Ai عادت کنند و تو زندگیشون جا باز کنه؛ اونوقته که از این حالت فریمیوم خارج میشن و هزینه های سرسام آور ماهانه ۵۰-۱۰۰ دلاریشون رو باید همه پرداخت کنیم!!

این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی ام
این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی امریکا و کوبا کره شمالی و کره جنوبی حتی ایران و اسراییل هم احتمالا دارند. خلاصه که اینا چیز خاصی از تفاهم نیست صرفا نشون میده وضعیت تنش در حال تبدیل شدن از حالت غیرمستقیم به مستقیم هست.

بچه ها اینکه میگید «صرافی‌های جایگزین خوب رو معرفی کن» واقعیتش کار سختیه. دروغ به خودمون نگیم؛ الان فقط ۲ راه هست: یا باید بریم سمت صرافیهای چینی و درجه چندم که بخاطر جذب نقدینگی میپذیرن با ایرانیا یواشکی کار کنن یا اینکه برید مدارک فیک بدید برای احراز که اونم ریسکش زیاده . چون اگه یه تراکنش با صرافیهای ممنوعه و سیستم کریپتوی داخلی ایران ازتون کشف کنن، درجا پولا بلوکه میشه و چون هویت جعلیه، تمام دارایی ضبط میشه!!

محض اطلاعتون این toobit که الان دارن تبلیغ میکنن، سابقه پول خوردن از کاربرای ایرانی و بلوکه کردن حسابشون رو زیاد داره و اصلاااااا خوشنام نیست!

دیگه گفتنی‌ها رو گفتیم! پول تو کوینکس نگه ندارید. فعلا خارج کنید تا ببینیم چی میشه. یهو دیدی همین اجازه برداشتی که این دو سه روز دادند، چند وقت دیگه همینم بهمون ندادند!!!

https://x.com/wublockchain/status/2069958604682395863?s=46 وال استریت ژورنال تیتر زده که ایران 3.8 میلیارد دلار از طریق صرافی کوینکس جابجا کرده!!! ⚠️بیشتر از قبل مراقب باشید

تحریمهای بانکی و نفتی بعد از ۳۰ سال!!!! موقتا برداشته شده؛ ولی دلار بجای پایین اومدن و شکستن حبابش، داره بالا میره! ناصر نوسان داری چیکار میکنی؟!

آلاکوینا به عددهایی رسیدن که یه زمانی کسی فکرشونو نمیکرد البته بنظرم تا زمانی که ریپل بالای یک دلاره هنوز همه چی گرونه 😃

بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀
بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀

صرافی coinex که چندین سال بود روی کاربرای ایرانی شل کرده بود و یواشکی بهشون خدمات میداد، بعد از این ماجراهای تحریهای صرافیای امریکایی نهایتا وا داد و امروز به همه کاربرها ایمیل زده که مراقب باشید چون ایران هم وارد لیست تحریم شد. برنامه های افیلیشن و مارکتینگ و… رو هم برای کامیونستی ایران تعلیق کرد. مراقب داراییاتون باشی با ولت مشکوک و آدرس فلگ و کارهای ریسکی، سرمایه به باد ندید..

اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!
اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!

ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁
ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁

جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄
جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄

✅

تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه �
تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه 🎁❤️