fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 836 مشترک است و جایگاه 7 567 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 918 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 836 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 34 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 27.38% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 764 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 060 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 836
مشترکین
+1324 ساعت
+287 روز
+3430 روز
آرشیو پست ها
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!
اتریوم همین الان فلیپ شد و به رتبه سوم سقوط کرد!

نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲
نقره در ۶ماه گذشته بیش از ۵۵٪ ریخته!! حال شمش و ساچمه های توی خونه چطوره؟ 🥲

در نهایت هم اینا همشون صرافیای درجه ۲ و ۳ هستن. هیچوقت در حد صرافیهایی مثل بای‌بیت و بایننس براتون نخواهند بود متاسفانه باید تبعات ایرانی بودنمون رو بکشیم. 💔

این صرافیهای چینی جدید رو نمیشناسم. هم خیلی جدید هستن و هم هنوز آزمونشون رو پس ندادن. فعلا ذخیره رو بردم روی XT که یکم قدمتش بیشتره و مدتی هم باهاش کار کردم. بین صرافیهای چینی هم فعلا با فاصله از بقیه بیشترین عمق بازار رو داره. (رتبه ۲۰ اسپات و رتبه ۱۱ فیوچرز در دنیا) اگر دوست داشتید جوین بشید از این لینک استفاده کنید: 👈 صرافی XT

اپلیکیشن Coinex روی پلی استور برای کاربران ایرانی حذف شد! حسابتون رو تخلیه کردید یا هنوز نه؟!

هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم
هوش مصنوعی داره پدر جیب مارو درمیاره! کمبود تراشه‌های حافظه این روزها انقدر زیاد شده که دیگه شرکتها حتی اگر قادر به تامین هم باشند، قیمتش انقدر زیاده که مستقیما قیمت محصولات رو افزایش میده. شرکت اپل امروز اعلام کرد قیمت تمام محصولاتش بین ۱۵تا ۵۰ درصد افزایش قیمت میخورند! از اونطرف قیمت xbox و playstation به حدود ۷۰۰-۸۰۰ دلار رسیده و خیلی چیزای دیگه! و نکته بدتر اینکه اینا تازه اولشه! یکی دوسال دیگه صبر کنید تا مردم قشنگ به Ai عادت کنند و تو زندگیشون جا باز کنه؛ اونوقته که از این حالت فریمیوم خارج میشن و هزینه های سرسام آور ماهانه ۵۰-۱۰۰ دلاریشون رو باید همه پرداخت کنیم!!

این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی ام
این هات لاین نظامی که اینقدر تو بوق و کرنا میکنند هم چیز عجیبی نیست و بین دولتهای متخاصم معمولا وجود داشته. امریکا و شوروی امریکا و کوبا کره شمالی و کره جنوبی حتی ایران و اسراییل هم احتمالا دارند. خلاصه که اینا چیز خاصی از تفاهم نیست صرفا نشون میده وضعیت تنش در حال تبدیل شدن از حالت غیرمستقیم به مستقیم هست.

بچه ها اینکه میگید «صرافی‌های جایگزین خوب رو معرفی کن» واقعیتش کار سختیه. دروغ به خودمون نگیم؛ الان فقط ۲ راه هست: یا باید بریم سمت صرافیهای چینی و درجه چندم که بخاطر جذب نقدینگی میپذیرن با ایرانیا یواشکی کار کنن یا اینکه برید مدارک فیک بدید برای احراز که اونم ریسکش زیاده . چون اگه یه تراکنش با صرافیهای ممنوعه و سیستم کریپتوی داخلی ایران ازتون کشف کنن، درجا پولا بلوکه میشه و چون هویت جعلیه، تمام دارایی ضبط میشه!!

محض اطلاعتون این toobit که الان دارن تبلیغ میکنن، سابقه پول خوردن از کاربرای ایرانی و بلوکه کردن حسابشون رو زیاد داره و اصلاااااا خوشنام نیست!

دیگه گفتنی‌ها رو گفتیم! پول تو کوینکس نگه ندارید. فعلا خارج کنید تا ببینیم چی میشه. یهو دیدی همین اجازه برداشتی که این دو سه روز دادند، چند وقت دیگه همینم بهمون ندادند!!!

https://x.com/wublockchain/status/2069958604682395863?s=46 وال استریت ژورنال تیتر زده که ایران 3.8 میلیارد دلار از طریق صرافی کوینکس جابجا کرده!!! ⚠️بیشتر از قبل مراقب باشید

تحریمهای بانکی و نفتی بعد از ۳۰ سال!!!! موقتا برداشته شده؛ ولی دلار بجای پایین اومدن و شکستن حبابش، داره بالا میره! ناصر نوسان داری چیکار میکنی؟!

آلاکوینا به عددهایی رسیدن که یه زمانی کسی فکرشونو نمیکرد البته بنظرم تا زمانی که ریپل بالای یک دلاره هنوز همه چی گرونه 😃

بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀
بیتکوین هم افتاد زیر ۶۰! Going for 53?👀

صرافی coinex که چندین سال بود روی کاربرای ایرانی شل کرده بود و یواشکی بهشون خدمات میداد، بعد از این ماجراهای تحریهای صرافیای امریکایی نهایتا وا داد و امروز به همه کاربرها ایمیل زده که مراقب باشید چون ایران هم وارد لیست تحریم شد. برنامه های افیلیشن و مارکتینگ و… رو هم برای کامیونستی ایران تعلیق کرد. مراقب داراییاتون باشی با ولت مشکوک و آدرس فلگ و کارهای ریسکی، سرمایه به باد ندید..

اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!
اونس طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد!

ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁
ایلان ماسک رو sell the news کردن و روز به روز داره فقیرتر میشه 😁

جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄
جک دورسی باید افتخار کنه که یه کلاهبردار صاحب اولین توییتش شده 🙄

✅

تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه �
تعداد جوابای درست زیاد بوده. ولی از اونجایی که قرارمون بر اولین نفر بوده که درست گفته باشه، برنده ایشون هستن. مبارکشون باشه 🎁❤️