ru
Feedback
ʀᴀᴘɪᴏ

ʀᴀᴘɪᴏ

Открыть в Telegram
1 276
Подписчики
-324 часа
-117 дней
-3930 день
Архив постов
شدیم غریبه الان ولی یه روزایی با چشم باهم حرف میزدیم

ادم ها دیگ نه خوشحالم میکنن نه ناراحتم میکنن نه ارومم میکنن نه عصبیم میکنن نه هیچی… اونا فقط نا امیدم میکنن همیشه میگردن تا یه راهی پیدا بکنن که من رو نا امید بکنن

Sonunda burdayız yapayalnız kendi başımıza

1|3 - Dip - Madrigàl (320).mp39.00 MB

رفیق تنهاییت خودتی

rragi8w88k6fvvfxctyl.m4a3.09 MB

اگه پاییز رفیق اشک چشمَم نبود اگه زمستون علتِ قلبِ یخ ِمن نبود اگه تابستون پوست من رو نکنده بود چه میدونین؟ شاید من بهار بودم

Katatonia - Gone.mp38.07 MB

1468731109.mp32.65 MB

4_5922773005129225837.mp34.85 MB

انقدر که دلم گرفته فقط میتونم به این تکیه کنم…..

05 - Leave Me No Light.mp316.15 MB

Anathema - The Gathering of the Clouds [pleer.com].mp37.88 MB

آرزو میکردم که خاص باشم

من میخواستم موندنی بشم ولی رفتم با اخلاق گندم

She Is Gone.mp312.03 MB