1 276
المشتركون
-324 ساعات
-117 أيام
-3930 أيام
أرشيف المشاركات
1 276
ادم ها دیگ نه خوشحالم میکنن
نه ناراحتم میکنن
نه ارومم میکنن
نه عصبیم میکنن
نه هیچی…
اونا فقط نا امیدم میکنن
همیشه میگردن تا یه راهی پیدا بکنن که من رو نا امید بکنن
1 276
اگه پاییز رفیق اشک چشمَم نبود
اگه زمستون علتِ قلبِ یخ ِمن نبود
اگه تابستون پوست من رو نکنده بود
چه میدونین؟
شاید من بهار بودم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
