ar
Feedback
ʀᴀᴘɪᴏ

ʀᴀᴘɪᴏ

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 276
المشتركون
-324 ساعات
-117 أيام
-3930 أيام
أرشيف المشاركات
شدیم غریبه الان ولی یه روزایی با چشم باهم حرف میزدیم

ادم ها دیگ نه خوشحالم میکنن نه ناراحتم میکنن نه ارومم میکنن نه عصبیم میکنن نه هیچی… اونا فقط نا امیدم میکنن همیشه میگردن تا یه راهی پیدا بکنن که من رو نا امید بکنن

Sonunda burdayız yapayalnız kendi başımıza

1|3 - Dip - Madrigàl (320).mp39.00 MB

رفیق تنهاییت خودتی

rragi8w88k6fvvfxctyl.m4a3.09 MB

اگه پاییز رفیق اشک چشمَم نبود اگه زمستون علتِ قلبِ یخ ِمن نبود اگه تابستون پوست من رو نکنده بود چه میدونین؟ شاید من بهار بودم

Katatonia - Gone.mp38.07 MB

1468731109.mp32.65 MB

4_5922773005129225837.mp34.85 MB

انقدر که دلم گرفته فقط میتونم به این تکیه کنم…..

05 - Leave Me No Light.mp316.15 MB

Anathema - The Gathering of the Clouds [pleer.com].mp37.88 MB

آرزو میکردم که خاص باشم

من میخواستم موندنی بشم ولی رفتم با اخلاق گندم

She Is Gone.mp312.03 MB