ru
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Открыть в Telegram
867
Подписчики
+124 часа
+157 дней
+10230 день
Архив постов
🥰
🥰

واکنش صادقانه کادر درمان، وقتی با ذوق و خوشحالی درباره اینکه شهریور چقدر تعطیلی رسمی داره صحبت می‌کنید:

اگر کسی نیاز داره که این رو بشنوه: "وقتی توی عکس شکمت رو تا ته می‌دی تو، کاملا در تصویر واضح و مشخصه که این کار رو کردی."

Pascal Letoublon Friendships (Original Mix) 128.mp33.70 MB

-وای یادته زمستون پارسال چقدر سرد بود؟ +تنها چیزی که بنده از زمستون پارسال به خاطر میارم:

بچه‌ها، خواهش می‌کنم این رو برای هر کسی که می‌شناسید بفرستید؛ خودتون هم بارها از روش بخونید تا یادتون نره. بچه‌ها، ترمیم کننده سیکالفیت از برند اَوِن، داروخانه‌ای نیست. یعنی در هیچ داروخانه‌ای پیداش نمی‌کنید. هیچ چیزی از این برند دیگه در داروخانه‌ها وجود نداره. چرا؟ چون مجوز وزارت بهداشت(🤡) نداره. بله، گویا بسیار چیز خوب و با کیفیته، اما لطفا در داروخانه‌ها دنبالش نگردید. بخاطر خودتون میگم که وقت خودتون گرفته نشه. اصلا هم به این دلیل نیست که از توضیح این داستان به صورت روزانه و ساعتی حامله‌ام. همین دیگه. خواهش می‌کنم و قابلی نداشت.🌹🌹

Repost from SUT Twitter
شما احتمال پایین پیدا کردن تراپیست مناسب رو، ضربدر اثربخشی روش‌های درمانی، ضربدر نرخ بالای عود مجدد بیماری، ضربدر هزینه‌های بالای درمان بکنی، دیگه این‌قدر بابت تراپی نرفتن ملت - به‌خصوص وقتی مشکل حاد نیست - غر نمی‌زنی به گمانم. (تراپی رفتن بسی نیکوست، حرف این توییت چیز دیگه‌ایه) -Farzad Bayan- @sut_tw

‏بعد از ریاست جمهوری دومین شغل سخت تو ایران گرافیست میدون ولیعصره _حشمت کرایست_ @uttweet

صدای داریوش بوی تریاک میده. دهن باز می‌کنه انگار تمام اتاق رو دود می‌گیره

احساس می‌کنم پسری که کیکو و دیور رو می‌شناسه از پسری که بلده مو ببافه هم خطرناکتره
احساس می‌کنم پسری که کیکو و دیور رو می‌شناسه از پسری که بلده مو ببافه هم خطرناکتره

Repost from SUT Twitter
چه جالب که دوست پسراتون اصلا برندهایی مثل kiko و rhode و Dior میشناسن این شانسی که من دارم فکر کنم پارتنر آیندم فقط رژ مکه ای رو بشناسه ^Sadaf^ @sut_tw

‏این قضیه هر روز سر کار رفتن تا بتونی پول دربیاری و اینا هم اصلاً جالب نیست.

Repost from نکبت
الکی با مطالعه و رفتن به دانشگاه انباشت دانش نکنید و ادای خردمندها رو در نیارید و مثل همون حیوان بی‌باکی که هستید حیات احمقانه‌تون رو ادامه بدید.

😉
😉

ملت یا خیلی بیکار هستن یا کودک که دنبال کوچیکترین مسئله می‌گردن برای کس‌گویی به همدیگه‌. یکسری سر آزاد و دولتی بودن دانشگاه با هم دعواشون میشه، یکسری دیگه میگن دخترها اینجور پسرها اونجور، برخی بندگان خدا هم صرفا سر علاقه‌ی آدم‌ها به فصل‌های مختلف افتادن به جون هم. چتونه بچه‌ها؟ آروم باشید لطفا. شما مشکلی ندارید، فقط هوا خیلی گرمه، برق قطع میشه، تو ایران زندگی می‌کنیم، همه‌چیز گرونه، اکثرمون مشکلات روانی داریم، زندگیامون هم که کیریه و آینده‌ای هم احتمالا نداریم. حالا این‌چیزها که اعصاب‌خردی نداره عزیزان من.

به نظرم سلامت روان آدم‌هایی که پوست لبشون رو میکنن میشه از روی لباشون حدس زد. برای مثال من پوست لب ندارم

https://t.me/uttweet/80146 بچه‌ها یک سوال جدی؛ ده سالتونه؟ نه جدی؟ من پشمام ریخته واقعا. این چه کل کل کسشریه؟ دارید با زندگی‌هاتون چه کار می‌کنید؟ به چه نوع زوال عقلی مبتلا شدید؟ دعوا سر "دانشگاه"؟ نه یعنی واقعا حاضرید وقتتون رو بذارید و بشینید سر اینکه دانشگاه کی بهتره و کی پولدارتر و باهوش‌تره(اون هم بر اساس دانشگاه😭) بحث کنید؟ خدای من. واقعا در این مملکت برای هر کانسپتی خایمال وجود داره و هیچ‌ چیز باورکردنی نیست.

فصل دوم house of the dragon باعث میشه آدم دوباره دلش بخواد game of thrones رو ببینه. انقدر که کسشره و برای از بین بردن این میزان از کسشر باید به گات پناه ببری.

به عنوان کسی که چندسالِ ابتداییِ زندگیش رو در ترس از جن و اینجور موجودات گذرونده میگم ای کاش جن‌‌زده بودم حداقل ولی آدم‌زده نه.