867
订阅者
+124 小时
+157 天
+10230 天
帖子存档
867
واکنش صادقانه کادر درمان، وقتی با ذوق و خوشحالی درباره اینکه شهریور چقدر تعطیلی رسمی داره صحبت میکنید:
867
اگر کسی نیاز داره که این رو بشنوه:
"وقتی توی عکس شکمت رو تا ته میدی تو، کاملا در تصویر واضح و مشخصه که این کار رو کردی."
867
-وای یادته زمستون پارسال چقدر سرد بود؟
+تنها چیزی که بنده از زمستون پارسال به خاطر میارم:
867
بچهها، خواهش میکنم این رو برای هر کسی که میشناسید بفرستید؛ خودتون هم بارها از روش بخونید تا یادتون نره. بچهها، ترمیم کننده سیکالفیت از برند اَوِن، داروخانهای نیست. یعنی در هیچ داروخانهای پیداش نمیکنید. هیچ چیزی از این برند دیگه در داروخانهها وجود نداره. چرا؟ چون مجوز وزارت بهداشت(🤡) نداره. بله، گویا بسیار چیز خوب و با کیفیته، اما لطفا در داروخانهها دنبالش نگردید. بخاطر خودتون میگم که وقت خودتون گرفته نشه. اصلا هم به این دلیل نیست که از توضیح این داستان به صورت روزانه و ساعتی حاملهام. همین دیگه. خواهش میکنم و قابلی نداشت.🌹🌹
867
Repost from SUT Twitter
شما احتمال پایین پیدا کردن تراپیست مناسب رو، ضربدر اثربخشی روشهای درمانی، ضربدر نرخ بالای عود مجدد بیماری، ضربدر هزینههای بالای درمان بکنی، دیگه اینقدر بابت تراپی نرفتن ملت - بهخصوص وقتی مشکل حاد نیست - غر نمیزنی به گمانم.
(تراپی رفتن بسی نیکوست، حرف این توییت چیز دیگهایه)
-Farzad Bayan-
@sut_tw
867
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
بعد از ریاست جمهوری دومین شغل سخت تو ایران گرافیست میدون ولیعصره
_حشمت کرایست_
@uttweet
867
Repost from SUT Twitter
چه جالب که دوست پسراتون اصلا برندهایی مثل kiko و rhode و Dior میشناسن
این شانسی که من دارم فکر کنم پارتنر آیندم فقط رژ مکه ای رو بشناسه
^Sadaf^
@sut_tw
867
Repost from نکبت
الکی با مطالعه و رفتن به دانشگاه انباشت دانش نکنید و ادای خردمندها رو در نیارید و مثل همون حیوان بیباکی که هستید حیات احمقانهتون رو ادامه بدید.
867
ملت یا خیلی بیکار هستن یا کودک که دنبال کوچیکترین مسئله میگردن برای کسگویی به همدیگه. یکسری سر آزاد و دولتی بودن دانشگاه با هم دعواشون میشه، یکسری دیگه میگن دخترها اینجور پسرها اونجور، برخی بندگان خدا هم صرفا سر علاقهی آدمها به فصلهای مختلف افتادن به جون هم. چتونه بچهها؟ آروم باشید لطفا. شما مشکلی ندارید، فقط هوا خیلی گرمه، برق قطع میشه، تو ایران زندگی میکنیم، همهچیز گرونه، اکثرمون مشکلات روانی داریم، زندگیامون هم که کیریه و آیندهای هم احتمالا نداریم. حالا اینچیزها که اعصابخردی نداره عزیزان من.
867
به نظرم سلامت روان آدمهایی که پوست لبشون رو میکنن میشه از روی لباشون حدس زد. برای مثال من پوست لب ندارم
867
https://t.me/uttweet/80146
بچهها یک سوال جدی؛ ده سالتونه؟ نه جدی؟ من پشمام ریخته واقعا. این چه کل کل کسشریه؟ دارید با زندگیهاتون چه کار میکنید؟ به چه نوع زوال عقلی مبتلا شدید؟ دعوا سر "دانشگاه"؟ نه یعنی واقعا حاضرید وقتتون رو بذارید و بشینید سر اینکه دانشگاه کی بهتره و کی پولدارتر و باهوشتره(اون هم بر اساس دانشگاه😭) بحث کنید؟ خدای من. واقعا در این مملکت برای هر کانسپتی خایمال وجود داره و هیچ چیز باورکردنی نیست.
867
فصل دوم house of the dragon باعث میشه آدم دوباره دلش بخواد game of thrones رو ببینه. انقدر که کسشره و برای از بین بردن این میزان از کسشر باید به گات پناه ببری.
867
به عنوان کسی که چندسالِ ابتداییِ زندگیش رو در ترس از جن و اینجور موجودات گذرونده میگم ای کاش جنزده بودم حداقل ولی آدمزده نه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
