ru
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Открыть в Telegram
867
Подписчики
+124 часа
+157 дней
+10230 день
Архив постов
☝️☝️☝️
☝️☝️☝️

منم به زودی عادل خلعت بری. منم به زودی. ° Makan Mehrpouya ° @uttweet
منم به زودی عادل خلعت بری. منم به زودی. ° Makan Mehrpouya ° @uttweet

پدر ایرانی وقتی بهش میگی بابا یه سرماخوردگی که دیگه چیزی نیست:

خدایا ممنونم بابت یک روز دیگه در خونه و نه در خوابگاهی که من رو مجبور به معاشرت با ابله‌هایی کرد که در حالت عادی تف هم تو صورتشون نمی‌انداختم🥱

من و تصمیماتم
من و تصمیماتم

تکرارنشدنی

ای کاش سازمان ملل بودم و نزدیک‌ترین رابطه‌م با بگایی‌های خاورمیانه فقط واکنش دادن بود

بچه‌ها این حقوق بشری که ازش حرف می‌زنید با ما توی یه ایرانه؟

بزرگ شدن در یک خانواده‌ی «دیدی گفتم» با فقدان اعتماد به نفس و ترسو بار اومدن رابطه‌ی مستقیم داره

اواسط مرداد همون موقعس که هرچی لباس میپوشی تکراری و زشته و دیگه وقت خرید لباس جدید نیست. « chihir » @uttweet

نجات‌دهنده‌ی سریال‌ها احتمالا رامین جوادی باشه. البته این فصل رو حتی رامین جان هم نتونست نجات بده.

خدایا این قضیه‌ی کله‌سیاهی و تارگرین نبودن و بی‌اژدهایی و این چیزها کی قراره تموم شه؟

وقتی بیرون از تهران زندگی می‌کنی و میگن جمعیتش ۱۷ میلیون نفره، بنظرت خیلی زیاد میاد و تعجب می‌کنی. اما وقتی داخلش باشی و بگن ۱۷ میلیون نفر، اینجوری‌ای که فقط هفده میلیون؟ جدی؟ ولی من مطمئنم با چشم‌های خودم از صبح ۲۰ میلیون آدم مختلف دیدم ها😭😭

دیگه خیلی وقته که بامزه نیستم. احساس میکنم یک عدد سیب‌زمینی پخته‌ی بی‌مزه هستم که قراره بذارنش جلوی یه بچه‌ی سرماخورده و دماغو که از سیب‌زمینی پخته متنفره. این وسط هیچکس هم براش مهم نیست که خود سیب‌زمینی نمیخواد بره تو معده‌ی بچه‌ی سرما خورده‌ی دماغو. سیب‌زمینی پخته آرزو داشت یه سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ی خوشمزه سر میز شام یه دختر خوشگل و نرم ۲۶ ساله باشه که بوی تمیزی میده. سیب‌زمینی سرخ‌کرده فکر میکنه بابت تلاش‌های خودش به اینجا رسیده. اصلا نمیدونه چه شانس‌هایی آورده که سرخ شده. ولی می‌بینید بچه‌ها؟ واقعا هیچکس اهمیتی نمیده که سیب‌زمینی‌ پخته‌ها چه آرزوهایی داشتن. اونا هم میتونستن خوشمزه باشن، اما فقط بابت پخته بودن سرزنش میشن. هیچکس نمیفهمه که اونا هم چنین چیزی رو نخواسته بودن.

ای کاش لااقل نصف مقداری که خودم رو به نفهمی میزنم نفهم بودم

یه توییتی بود میگفت پذیرفتن مهمه و این حرف‌ها، پیداش نمی‌کنم ولی واقعا همون. آدم تا یک‌چیزایی رو نپذیره فقط داره درجا میزنه و اصلا جلو نمیره. از لحظه‌ای که وجود کسشرای زندگیت رو می‌پذیری تازه یک قدم رو به جلو برمی‌داری.

بچه‌ها، می‌شه بگید دماوند کجاهاش واسه تفریح قشنگ‌تره؟ بوس. https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq

بامزه‌ترین شروع به زندگی مال بعضی ایرانیاست. هنوز نیومدی بیرون یکی میاد به عربی در گوشت میگه «خدا بزرگتر است»‌. باشه عزیزم بذار بیام بیرون و دو قلپ شیر بخورم راجع به سایز و اینا صحبت می‌کنیم بعداً.

چیزی که هرروز صبح حین بیدار شدن بنده پلی می‌شه:

🥰
🥰