مصدع اوقات
Відкрити в Telegram
867
Підписники
+124 години
+157 днів
+10230 день
Архів дописів
867
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
منم به زودی عادل خلعت بری. منم به زودی.
° Makan Mehrpouya °
@uttweet
867
خدایا ممنونم بابت یک روز دیگه در خونه و نه در خوابگاهی که من رو مجبور به معاشرت با ابلههایی کرد که در حالت عادی تف هم تو صورتشون نمیانداختم🥱
867
بزرگ شدن در یک خانوادهی «دیدی گفتم» با فقدان اعتماد به نفس و ترسو بار اومدن رابطهی مستقیم داره
867
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
اواسط مرداد همون موقعس که هرچی لباس میپوشی تکراری و زشته و دیگه وقت خرید لباس جدید نیست.
« chihir »
@uttweet
867
نجاتدهندهی سریالها احتمالا رامین جوادی باشه. البته این فصل رو حتی رامین جان هم نتونست نجات بده.
867
وقتی بیرون از تهران زندگی میکنی و میگن جمعیتش ۱۷ میلیون نفره، بنظرت خیلی زیاد میاد و تعجب میکنی. اما وقتی داخلش باشی و بگن ۱۷ میلیون نفر، اینجوریای که فقط هفده میلیون؟ جدی؟ ولی من مطمئنم با چشمهای خودم از صبح ۲۰ میلیون آدم مختلف دیدم ها😭😭
867
Repost from مصدع اوقات
دیگه خیلی وقته که بامزه نیستم. احساس میکنم یک عدد سیبزمینی پختهی بیمزه هستم که قراره بذارنش جلوی یه بچهی سرماخورده و دماغو که از سیبزمینی پخته متنفره. این وسط هیچکس هم براش مهم نیست که خود سیبزمینی نمیخواد بره تو معدهی بچهی سرما خوردهی دماغو. سیبزمینی پخته آرزو داشت یه سیبزمینی سرخکردهی خوشمزه سر میز شام یه دختر خوشگل و نرم ۲۶ ساله باشه که بوی تمیزی میده. سیبزمینی سرخکرده فکر میکنه بابت تلاشهای خودش به اینجا رسیده. اصلا نمیدونه چه شانسهایی آورده که سرخ شده. ولی میبینید بچهها؟ واقعا هیچکس اهمیتی نمیده که سیبزمینی پختهها چه آرزوهایی داشتن. اونا هم میتونستن خوشمزه باشن، اما فقط بابت پخته بودن سرزنش میشن. هیچکس نمیفهمه که اونا هم چنین چیزی رو نخواسته بودن.
867
یه توییتی بود میگفت پذیرفتن مهمه و این حرفها، پیداش نمیکنم ولی واقعا همون. آدم تا یکچیزایی رو نپذیره فقط داره درجا میزنه و اصلا جلو نمیره. از لحظهای که وجود کسشرای زندگیت رو میپذیری تازه یک قدم رو به جلو برمیداری.
867
بچهها، میشه بگید دماوند کجاهاش واسه تفریح قشنگتره؟ بوس.
https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq
867
بامزهترین شروع به زندگی مال بعضی ایرانیاست. هنوز نیومدی بیرون یکی میاد به عربی در گوشت میگه «خدا بزرگتر است». باشه عزیزم بذار بیام بیرون و دو قلپ شیر بخورم راجع به سایز و اینا صحبت میکنیم بعداً.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
