ru
Feedback
Emma 🌞

Emma 🌞

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Emma 🌞

Канал Emma 🌞 (@itheweird) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 16 350 подписчиков, занимая 4 473 место в категории Музыка и 20 114 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 16 350 подписчиков.

Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -41, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.78%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 1 928 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Музыка.

16 350
Подписчики
-124 часа
-217 дней
-4130 день
Архив постов
Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
@itheweird اگر شما در آرامش هستید، این به معنای آن ست که شما در حال زیستن در لحظه ی اکنون هستید. لائوتسه If you are at peace, you are living in the present. Lao Tzu

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
آن‌ها کسانی را که سکوت می‌کنند سرزنش می‌کنند کسانی را که بسیار حرف می زنند سرزنش می‌کنند. کسانی را که در اعتدال صحبت می‌کنند سرزنش می‌کنند. هیچکس در جهان وجود ندارد که سرزنش نشود. بودا @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
Dusk till dawn - Zayn @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
Time to say goodbye - Sarah brightman and Andre bocelli @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
بپذیرید یا نه، به چشم فرصت به آن نگاه کنید یا تهدید، ما همگی در روزگاری زندگی می‌کنیم که احتمالات عاشقانه با سرعت هر چه بیشتر در اطراف ما در تردداند. به طرز غریبی دنیا بزرگ‌تر شده است و آدم‌هایش بیشتر. زیباترها، لوندترها، قوی‌ترها همیشه در همین حوالی پرسه می‌زنند. آغوش‌های گشاده‌ترشان، خانه‌های گرم‌ترشان، بسترهای آتشین‌ترشان و عشق‌های سوزان‌ترشان ما را صدا می‌زنند و با وعده "رضایت‌بخش‌تر بودن"، "قانع‌کننده‌تر بودن" یکدیگر را از صحنه رقابت بیرون می‌کنند. سفره "رابطه" از کران تا به کران گسترده است؛ شامل حالتان می‌شود تنها به شرط آن‌که مهارت لازم را برای عاشقی آموخته باشید. مهارت عاشقی را که نه، مهارت به پایان رساندنش را، تمام کردن سریع و بدون درد و شروع مجددش را؛ هنر فراموش کردنش را، توان از یاد زدودنش را؛ به شرط آن‌که تواناتر شده باشید در عشق نورزیدن، یا به کلام بهتر خیلی اکتسابی ناتوان شده باشید از عشق ورزیدن. دوست نداشته باشید دوست داشتنی‌ها را، مصرفشان کنید اما به قدر کفایت؛ در آغوششان بکشید وقتی نیازمندشانید و نادیده بیانگاریدشان وقتی دست و پا گیرند؛ بگذاریدشان در جیب بغل و بیرون بکشیدنشان به وقت فراغت؛ آن هنگام که حوصله دارید و دلتان کمی تنوع می‌خواهد. فقط باید بیاموزید "احساس خوبِ در کنارشان بودن" ، "تپش‌های عاشقانه قلبتان وقتی صدایشان را می‌شنوید" و "احساساتی که شما را در خودشان می‌گورانند وقتی به یادشان میوفتید" را به رسمیت نشناسید؛ خودتان را در پیچ و خم رابطه بفریبید و عشق را _اگر یافتید_ در پستوی خانه هایتان پنهان که نه، خفه بکنید. و اما شما خانم‌ها و آقایان معصومی که هنوز کارتان را بلد نشده‌اید، شماها که هنوز کودکانه به اصالت عشقی که تجربه می‌کردید باور دارید و مات و مبهوت از من می‌پرسید که مگر می‌شود آن لحظه‌ها را دوباره بازیافت؟ بمیرم برایتان؛ برای دل‌های شکسته و تن‌های دلتنگتان وقتی از آن همه شور و شیدایی می‌گویید؛ برای حیرانی‌تان وقتی می‌پرسید و تمناکنان جواب می‌خواهید؛ می‌پرسید مگر می‌شود عشقی چنان عظیم و احساسی چنین نایاب را دوباره تجربه کرد؟ مگر می‌شود آن‌جورِ خوبی که فقط او بود، آن حال عجیبی که فقط من داشتم، آن‌طور که پله‌های عاشقی را برای دیدن او_ و فقط او_ بالا می‌رفتم، آن‌جورِ قشنگی که فقط من بلد بودم منتظرش باشم، نگرانش بشوم، غصه‌اش را بخورم و در آغوش بگیرمش، بس باشد و بسش باشم، مگر می‌شود که تکرار شود؟ من با قلبی آکنده از اندوه و تاسف به شما، به همگی شما، باید بگویم آری، به راحتی... فقط آرام باشید و پاراگراف اول را دوباره بخوانید. شیدا وانویی @YekBitafavotMoaser

Emma 🌞
16 348
0.09 KB

Emma 🌞
16 348
0.07 KB