ar
Feedback
Emma 🌞

Emma 🌞

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Emma 🌞

تُعد قناة Emma 🌞 (@itheweird) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 16 350 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 473 في فئة الموسيقى والمرتبة 20 114 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 16 350 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -41، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.78‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 1 928 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الموسيقى.

16 350
المشتركون
-124 ساعات
-217 أيام
-4130 أيام
أرشيف المشاركات
Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
@itheweird اگر شما در آرامش هستید، این به معنای آن ست که شما در حال زیستن در لحظه ی اکنون هستید. لائوتسه If you are at peace, you are living in the present. Lao Tzu

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
آن‌ها کسانی را که سکوت می‌کنند سرزنش می‌کنند کسانی را که بسیار حرف می زنند سرزنش می‌کنند. کسانی را که در اعتدال صحبت می‌کنند سرزنش می‌کنند. هیچکس در جهان وجود ندارد که سرزنش نشود. بودا @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
Dusk till dawn - Zayn @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
Time to say goodbye - Sarah brightman and Andre bocelli @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
بپذیرید یا نه، به چشم فرصت به آن نگاه کنید یا تهدید، ما همگی در روزگاری زندگی می‌کنیم که احتمالات عاشقانه با سرعت هر چه بیشتر در اطراف ما در تردداند. به طرز غریبی دنیا بزرگ‌تر شده است و آدم‌هایش بیشتر. زیباترها، لوندترها، قوی‌ترها همیشه در همین حوالی پرسه می‌زنند. آغوش‌های گشاده‌ترشان، خانه‌های گرم‌ترشان، بسترهای آتشین‌ترشان و عشق‌های سوزان‌ترشان ما را صدا می‌زنند و با وعده "رضایت‌بخش‌تر بودن"، "قانع‌کننده‌تر بودن" یکدیگر را از صحنه رقابت بیرون می‌کنند. سفره "رابطه" از کران تا به کران گسترده است؛ شامل حالتان می‌شود تنها به شرط آن‌که مهارت لازم را برای عاشقی آموخته باشید. مهارت عاشقی را که نه، مهارت به پایان رساندنش را، تمام کردن سریع و بدون درد و شروع مجددش را؛ هنر فراموش کردنش را، توان از یاد زدودنش را؛ به شرط آن‌که تواناتر شده باشید در عشق نورزیدن، یا به کلام بهتر خیلی اکتسابی ناتوان شده باشید از عشق ورزیدن. دوست نداشته باشید دوست داشتنی‌ها را، مصرفشان کنید اما به قدر کفایت؛ در آغوششان بکشید وقتی نیازمندشانید و نادیده بیانگاریدشان وقتی دست و پا گیرند؛ بگذاریدشان در جیب بغل و بیرون بکشیدنشان به وقت فراغت؛ آن هنگام که حوصله دارید و دلتان کمی تنوع می‌خواهد. فقط باید بیاموزید "احساس خوبِ در کنارشان بودن" ، "تپش‌های عاشقانه قلبتان وقتی صدایشان را می‌شنوید" و "احساساتی که شما را در خودشان می‌گورانند وقتی به یادشان میوفتید" را به رسمیت نشناسید؛ خودتان را در پیچ و خم رابطه بفریبید و عشق را _اگر یافتید_ در پستوی خانه هایتان پنهان که نه، خفه بکنید. و اما شما خانم‌ها و آقایان معصومی که هنوز کارتان را بلد نشده‌اید، شماها که هنوز کودکانه به اصالت عشقی که تجربه می‌کردید باور دارید و مات و مبهوت از من می‌پرسید که مگر می‌شود آن لحظه‌ها را دوباره بازیافت؟ بمیرم برایتان؛ برای دل‌های شکسته و تن‌های دلتنگتان وقتی از آن همه شور و شیدایی می‌گویید؛ برای حیرانی‌تان وقتی می‌پرسید و تمناکنان جواب می‌خواهید؛ می‌پرسید مگر می‌شود عشقی چنان عظیم و احساسی چنین نایاب را دوباره تجربه کرد؟ مگر می‌شود آن‌جورِ خوبی که فقط او بود، آن حال عجیبی که فقط من داشتم، آن‌طور که پله‌های عاشقی را برای دیدن او_ و فقط او_ بالا می‌رفتم، آن‌جورِ قشنگی که فقط من بلد بودم منتظرش باشم، نگرانش بشوم، غصه‌اش را بخورم و در آغوش بگیرمش، بس باشد و بسش باشم، مگر می‌شود که تکرار شود؟ من با قلبی آکنده از اندوه و تاسف به شما، به همگی شما، باید بگویم آری، به راحتی... فقط آرام باشید و پاراگراف اول را دوباره بخوانید. شیدا وانویی @YekBitafavotMoaser

Emma 🌞
16 348
0.09 KB

Emma 🌞
16 348
0.07 KB